2 Eylül 2009 Çarşamba

150 KİŞİDEN SADECE 3 KİŞİ Mİ !!!!!!!


Bir önceki yazıma hemen duyarlılık gösteren Annelerle hayata dair-Sevgili Alev ve İremle hayat-Sevgili Seher e çok teşekkür ediyorum...
Hatta Seher hemen bu konuda çalışmalara başladı.Bulunduğu ilde elinden ne gelirse o küçük yüreklerde umut olmaya hazır...
Aşağıdaki yazımı o gün yaklaşık 150 kişi okumuş.Ve hemen ellerinden geleni yapmaya başlayan kişi sayısı 3 !!!
Yada sadece mesajlarda yaptığımız çalışmaların başarılı olmasını dilemek yada umarım destek görür demek ne demek !!! Sadece uzaktan izlemek mi vicdanları rahat ettiriyor ...
Buna inanmak istemiyorum.Bu kadar duyarsızlaşmış olamayız...Telefonda Emine ile konuşurken bana anlattığı bir olayı duyunca neden bunu hemen yapmam gerektiğini bir kez daha içim acıyarak anladım.Belkide bizim için hiç bir önemi olmayan ama o hastane şartlarında ameliyat eldiveni ile yapılan çocuklar için dünyalara bedel olan 1 tane balon için 2 yavrunun kıskançlıklarını , birinin balonu aldığında diğerinin hüzünlü gözlerle ona bakıp kıskandığını anlattığında içim parçalandı...

Bugün İzmir e gidiyorum...Daha fazla dayanamadım.Onların yanında olmak istedim.Yanımda onların biraz yüzlerini güldürecek yüreğimden kopan şeylerle gidiyorum

Hadi...kaybedecek neyiniz var ? bir kitap bir oyuncak alıp o minik bebeklerin yüzlerindeki gülümsemeyi gördüğünüzde yaşayacağınız mutluluktan daha büyük ne var ?

14 yorum:

Adsız dedi ki...

merhaba...cok dogru söylüyorsunuz ,inanin ne yazicagimi bilmiyorum.ama duyarsiz olan sadece bizler degil devlette duyarsiz .biz almanyada yiz,kayinvalidemde 70 yasindan sonra lösemi oldu ve 7 ay burda almanyada tedavi gördü sigortasi herseyi karsiladi ne ekstra kan nede baska birsey istemediler.türkiyede kan trombosit hersey aileden isteniyor hersey para ,allahim parasi olmayan napsin onlarada bir ünlü cikip konser vericekde toplanan paralarla tedavi olucak yada varmisin yokmusun yarismasina katilacaklar ,bunlar daha cocuk stres icinde aileleri stres altinda nasil iyilesecekler,nasil destek olucak aileler bu sekilde....allah yardimcilari olsun. umarim herkes sizin gibi duyarli olur

blogum baharloy.blogcu.com

Flame dedi ki...

Ahhhh Elçinnn Ahhhhh..

Çocuklar hiç hasta olmasa, hiç üzülmese hatta hiç ağlamasa keşke. İçim parçalanıyor..

En kısa zamanda bende kargomu yapacağım..
Umarım çocukların yüzünü güldürmeyi başarabilirim-izzz..
Hem bayram hediyesi de olur..

Seni canı gönülden tebrik ederim..
Sadece yazmakla kalmadın birde kalkıp gidiyorsun..

ELÇİN'İN YERİ dedi ki...

sevgili baharloy öncelikle teşekkür ederim...

yazdıklarınızda çok haklısınız. bazen bu ülkeden kaçasım var diyorum !

sizin bloğunuza girmeye çalıştım ama malesef olmadı.keşke mail adresinizi bıraksaydınız

ama genede teşekkür ederim duyarlılığınız için
sevgiler

ELÇİN'İN YERİ dedi ki...

alevcim dayanamadım gidiyorum o yavrulara...
yerinde görmek ve eksiklikleri neyse elimden geleni yapmak için

eminim başaracağız

BONBON-BUTIK dedi ki...

aslında tüm bu yazılan ve yaşananları 3 seneye yakındır 10 yaşında ki kuzenimden dolayı çapa'da yakinen yaşıyor ve biliyorum.Atmadığımız takla yok...Onkoloji servisi hediyelere boğuluyor.Yeter ki yüzleri gülsün diye...O yüzden ben işin çapa tarafıyla oldukça ilgiliyim.Ama elime geçen ve onları mutlu edeceğine inandığım herşeyi belirttiğin adrese kargo yapmak boynumuzun borcu olsun ....
sevgiler..

Gülen Tezer dedi ki...

ELÇİN'im; bekleme nedenimden dolayı ertelediğim yazımı sen izmir'deyken yayımlamış olacağım..
Seni seviyor veee sen benim canımsın diyorum :P

ELÇİN'İN YERİ dedi ki...

Sevgili bonbon-butik
beni çok duygulandırdınız...

dualarım sizinle ve o yavrularla

en kısa zamanda ordaki yavrularıda ziyarete geleceğim

sevgiler

ELÇİN'İN YERİ dedi ki...

gülenim bende seni seviyorum :)

tuğçeadaş dedi ki...

elçincim, haklısın. Ama,
3 kişi sana döndü diye diğerlerini duyarsızlıkla suçlama lütfen.
bonbon butik (Hande) gibi bende elimden geldiğince ziyaret vs. yazmak istemiyorum bile. Eşimse trombositleri uygun çoklukta olduğu için...
neyse, demek istediğim sessizlik, duyarsızlık değil canım.gönlünü ferah tut...

ELÇİN'İN YERİ dedi ki...

sevgili öykünün annesi

ben herkesi duyarsızlıkla suçlamıyorum asla...

sadece aldığı ayakkabıların veya giysilerin markasının ne olacağını düşünen , hayatı sadece maddi açılardan değerlendiren , bu uğurda her türlü rakamı cebinden gözünü kırpmadan çıkaran ama iş en kötü ihtimal toplam 10 milyonluk çocuk kitapları alıp yollamayı ayyy ben nasıl yapıcam..gönlümden çokkk şey geçiyor ama ne yapacağımı bilemiyorum.hatta onları görmeye bile dayanamadığım için gitmiyorum diyen gerçeklerden kaçmaya çalışanlara kızgınlığım...

bu acıyı yakından bilen biriyim bende...

duyarsız olmayan bu konuda hassas olan insanların böyle olaylarda daha da çaba göstermesi gerektiğini düşünüyorum... en kötü ihtimal 1 tane kitap alması yada 100 tane balon yollamasının onu maddi açıdan sarsacağını sanmıyorum .

ve ne mutlu o kadar güzel mailler alıyorum ki bu işin çok güzel yerlere gideceğine inancım daha da artıyor ...

sevgiler

aysema dedi ki...

Ben de yazdım, blogunuza da link verdim.
Sevgiler...

ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı dedi ki...

sevgili elçin ,bir blogdan diğerine oradakini okuyup sana kadar geldim.
saçları güneş kokmayanlar ,o kocaman yürekli evlatlar hepimizin. izmirdeyim ve mutlaka bayramdan önce uğrayacağım.
büyük oğlum Sabrican Behçetuz da onkoloji bölümünde TOG gönüllüsü olarak 6 /7 ay kadar çalıştı daha sonra askere gitti dönmesine 2.5 ay var nasipse.
geçen yıl bir etkinliği vardı yavruların resimler yapmışlardı .
Öyle güzellerdiki bayıldım. savaştıkları acıyı ezercesine muhteşemdi yaptıkları .
her nerde varsa bu hastalığın hertürüyle mücadele eden tüm canlarıma şifalar ve güç diliyorum.
çabalarınız içinde sizlere teşekkürler canım sevgilerimle

VOLKAN - KALDERA dedi ki...

Gülende okudum ve bu sabah da sizin yazınızı.
Eksiklerini, ihtiyaçlarını birebir gören gözden (sizden) gelecek haberi bekliyorum.

Filiz Morkoç dedi ki...

Elçin cim, eşe dosta haber saldım, heryerden oyuncak vs. bekliyorum, sonuçlar dönmeye başlayınca irtibata geçeceğim seninle..

sevgiler..
filiz.