15 Eylül 2009 Salı

O BANA SÖZ VERMİŞTİ ...

Hastane ziyaretimde ibrahim den bahsetmiştim.Salihli nin bir köyünde yaşayan , annesi köyde babası onun başında bekleyen ve ona sorduğumda benden ne istersin diye sadece kepçe ve jeep isteyen yavrum...
onların sağlığı ile ilgili büyük bir yardım için uğraşırken hep aklımdaydı bu isteği.ama bir türlü fırsat bulup almaya gidemedim.geçen gün emine ile konuşurken ibrahim in sağlık durumunu sordum.bir şey anlattı ve ben kahroldum.
çocuklar için gelen paketlerden çıkan oyuncaklardan emine ona da götürmüş.yada diğer hediyeleri...
ama o her seferinde elini bile uzatmamış.ve hiç birini istememiş.emine sormuş ^^ibrahim neden almıyorsun.bak tam senin istediğin gibi arabalar var oyuncaklar var?^^
ibrahim bakmış yüzüne ve demiş ki
^^O bana söz vermişti ...^^
bunu duyduğum zamanki üzüntümü tarif edemem.kendime çok kızdım.bu konularda çok hassasım ve asla yavaş davranmam.ki o hastanede yatan çocukları öğrendikten 2 gün sonra orda olmam bunun en büyük göstergesi.
ama bu sefer o kadar yoğunlaştım ki bu büyük yardım olayına.ve bazı benim elimde olmayan nedenlerden dolayı ciddi sorunlar çıkınca ve bunları çözmek için uğraşırken onun isteğini yapmak için geç kaldım.
ve ayrıca beni hem gururlandıran hemde düşündüren olay çocuk olmasına rağmen gözünün tokluğu...başka çocuk olsa hemen gelen hediyelerden isterdi veya verildiğinde hemen kabul eder oynardı haklı olarak...ama ibrahim sadece benden gelecek olan paketi beklemiş.bazı büyüklerin bundan alması gereken o kadar büyük dersler var ki ! hele o hastanedeki bazı büyüklerin !
hemen ertesi günü gidip istediği jeep ve kepçesini bulup kargoya verdim.
bugün elinde olacak...dün akşam emineyle konuştuk.dün gelen emine nin etrafından ayrılmamış.ayağa kalkmasına o kadar çok sevindim ki anlatamam.
gelen her kargoda gözlerinde ışık belirmiş .acaba benim mi diye ...
ve soran gözlerle emineye bakmış.emine de ona bir iki gün içinde ona bir sürprizi olduğunu , istediği arabaların yolda olduğunu eğer taburcu olursa bile bu paketleri saklayacağını ve bir daha tedavi için geldiğinde mutlaka ona vereceğini içini rahat tutmasını söylemiş.
ve benim yakışıklı yavrum o büyük yüreği ve çocuk heyecanıyla demiş ki
^^^yoo ben 2-3 gün daha burdayım gitmiyorum :) ^^
yani yeterki paket gelsin minik kuzum 2-3 gün daha kalmaya razı.
çocuklar maske takarken çok zorlandıklarını haklı olarak sıkıldıklarından bahsetmiştim önceden.onlar için devamlı düşündüm.acaba maske yapan bir firmayla konuşsam çizgi film kahramanlarının olduğu maskeler yapabilirler mi diye .ama kullanılan boyalar zarar verebilirdi onlara.bende o zaman maskelerin üzerine sticker yapıştırabilirler diye düşünüp bir sürü çeşitli onların sevebileceklerinden alıp yolladım.umarım beğenirler...
ve o büyük yardım olayı...bu konu bambaşka uzun bir yazı konusu...o kadar çaba çırpınış her zamanki ülke gerçekleri yüzünden askıya alındı...hemde o kadar saçma bir nedenden ki hala hazmedemiyorum...insanların VİCDANLARI rahat yatağa nasıl yattıklarını anlayamıyorum...ve asla anlamayacağım

1 yorum:

Flame dedi ki...

Bende daha hızlı olur diye Hepsiburada'dan verdim siparişimi ama hala tedarik sürecinde olan ürünler var :(

Bayrama kadar ellerinde olmayacak diye korkuyorum :(

Bendeki şansa bak Elçin yaaaa :((