16 Nisan 2012 Pazartesi

KENDİMİ SEVİYORUM !

***ALINTIDIR

Kendimi seviyorum...
Kusurlarımı seviyorum.
Darılınca suratımı asmayı,
Canım sıkıldığında sebepsizce bağırmayı,
Olur olmaz yerde kahkahalar atmayı,
Sadece canımın istediği şeyleri yapmayı,
Bazen düşünmediklerimi birden söylemeyi,
Bazen herşeyi yüzüme gözüme bulaştırmayı.
Öfkelerimi.
Kızınca küsmeyi.
Heyecanlarımı.
Bazıları haketmediği halde, sevmeyi.
İçimdeki çocuğu,
Beni seviyorum.
İyi ki varım.
İyi ki ben benim.
Ne mutlu!
Çok mükemmel değilim.
Ama benden bir tane daha yok!
Beni seven böyle sevsin!
Sevmeyene de zaten yol verdim, GİTSİN...!

3 yorum:

Yeşim dedi ki...

ne güzel yazmışsın

ELÇİN'İN YERİ dedi ki...

Sevgili Yeşim ben yazmadım alıntı.Okuduğum zaman çok sevdim ve paylaşmak istedim .

Adsız dedi ki...

bende iyiki varım:)) çocukluğumdan beri hiç kasmadım kendimi..tabi beraber yaşadığım topluluğa saygımıda göstererek...FiLiZ(buda İzmirin saygısız halkına :D)