10 Şubat 2010 Çarşamba

BİR DAHA YEDİTEPE ÜNİVERSİTESİ HASTANESİ Mİ ? PEK SANMAM ...

Dün kan sonuçlarımı ve benden istediği ultrason sonucunu göstermek için yeditepe üniversitesi hastanesinde ki o prof !! a götürdüm.Aslında hiç istemeyerek gittim bir önceki hoş olmayan bu yazımda bahsettiğim görüşmeden sonra ama bir kan sonucunu ondan almam gerekiyordu.Aslında sonradan öğrendim ondan almasamda olurmuş ...
İçeri girdim kan sonuçlarını önüne koydum.Sonuçlarda bir şey yokmuş.Sonra dedim ki '' buyrun benden ayrıca istediğiniz ultrason sonucu'' Bana dediği aynen cevap şu
'' ultrason sonucu mu ? kim istedi bunu '' nasıl yani ya ??!!!???
bana aynen bunu dedi.ben gene şokk...yüzüne baktım şaka mı bu diye ! ama gayet ciddi bana soruyordu.ben ilk sakin kalmaya çalıştım ve '' bunu siz istediniz benden hatırlamıyormusunuz '' dedim..bir anda hatırladı '' aa doğru dalağınızda ağrı vardı onun için istemiştim''
ama ben hala suratına bakmaya devam ediyordum sert bir biçimde.ve o anda döndü bana '' e ne oldu ? neden bakıyorsunuz ?olabilir hatırlamayablirim.her şeyi hatırlayamam ki ben her zaman dedi !!!!!!!''
bende'' kusura bakmayın ama elbette bakarım.benden istediğiniz tahlili bile hatırlamıyorsunuz !!''
ne var canım bunda insanım hatırlamayabilirim dedi hala bana çok rahat bir biçimde ...ne bir özür nede başka telafi edecek bi söz ...hiç çaba göstermeden birde üste çıkmaya çalıştı.benden ilk sonuçları gösterirken eski sonuçlarınızın kötü çıktığını kim söylemişti size diye soru.bende dahiliye ve jinekoloğum dedim.görmek istermisiniz dedim o sonuçları dedim evet dedi ....
ama bu ultrason sonuçlarından dolayı sinirlendi çok ve eski sonuçları vereyim mi diye tekrar sorunca hayır gerek yok.sonuçlarda bir şey yok gayet iyisiniz sadece böbreklerinizle ilgili uzmana gitmeniz lazım dedi ukala bir biçimde ...gene sakin davranıp ayağa kalktım teşekkür ettim ve o sinirle çıkıp direk hastanen nin baş hekiminin odasının önünde buldum kendimi.baş hekim bir toplantıdaymış ve 1 saat sonra çıkacağı için isterseniz bekleyin yada isterseniz sorumlu müdürümüzü arayalım onunla konuşun dediler kibar bir şekilde...tamam lütfen ararmısınız dedim..ama o anda müdür yardımcısı var dediler ..ben asla olmaz müdürü rica ediyorum dedim.o kadar sinirlendim ki o prof !!! a içimin soğuması gerekiyordu anlatıp...
bir baktım halkla ilişkilerden sorumlu müdür hülya hanım ve müdür yardımcısı tuğba hanım birlikte geldiler.o dr la yaşadığım her şeyi baştan sona anlattım ama kendimi tutarak ...çünkü çok gergindim.her ikiside çok büyük bir dikkat ve saygılı bir biçimde sonuna kadar dinleyip gerekli notları aldılar...kendilerie çok teşekkür ediyorum burdan bir kez daha .ve kendilerine şunu dedim '' bir insanın prof olması ona öncelik asla sağlamaz .ve bir prof siz güvenmiyorsunuz bana diyorsa benim için zaten bitmiştir.bu onun aslında asla kendine güvenmediğini gösterir.3 tane değişik branşlarda hocaların ortak dediği sonuçlarım için bana dönüp o kadar da tehlike sınırında değilki diyorsa , benden istediği ultrasonun bile farkında değilse - ki ben içeri girdiğimde ekranda benimle ilgili bilgileri ve istediklerini okumadığını gösterir bu ! - büyük bir saygısızlık içinde ne var bunda ! diyorsa o dr a asla ama asla güvenmem .kusura bakmayın ama benim için bu hastane bitmiştir .belki sizin için bunun bir önemi olmayabilir 1 hasta kayıp...ama çevremde bunu herkesle paylaştım ve paylaşmaya devam edeceğim bu hastaneyi tercih etmemeleri için dedim...
hülya hanım ve tuğba hanım bu şikayetin kendileri için çok önemli olduğunu , 1 hastanın şikayetinin bile büyük bir dikkat ve özenle değerlendirildiğini ,benim bu yaşadığım ciddi sorunun rapor halinde baş hekimliğe sunulacağını ve bu raporun dr un dosyasında hep yer alacağını , mevki değişikliği veya kendisi ile ilgili her kararda bununda göz önünde tutulacağını söylediler.
İkisine ne kadar teşekkür etsem azdır. o üzüntüyle beni çok büyük sabır ve güleryüzle dinlediler.Çok ilgililerdi...aslında hastaneye daha ilk girişteki danışmada görevli danışmanlardan laboratuardaki kan alan hemşireye kadar çok ilgili ve güleryüzlüler ...sırf bir kişinin büyük hatasını tüm hastaneye mal etmek elbette doğru olmaz ama bu dr benim canımı çok yaktı ..çok ..
asla bunun özürü olamaz ...asla
hep beraber göreceğiz ne olacağını .hatta bloğumdan bahsettim ve bu dr la igili yazdığımı söyledim.hülya hanım bloğumun adresini rica etti ve bende verdim
zaman en iyi gösterge ...bazı şeylerin sözde kalıp kalmayacağını göreceğiz

8 yorum:

NEFİSE dedi ki...

Boş ver herşeyi .. bak Allaha şükür önemli bir şey yok.. geçmiş olsun.. gerisi boooşş.. kafana takmaya bile değmez .. hayata asıl .. bir kere daha...inatla.. hadi canım ..

benden, bizden... dedi ki...

canım çok çok geçmiş olsun... ama sonuç iyi değil mi? kendine çok iyi bak ne olur...

sevgiler

yass dedi ki...

Umarım bu işin takıpcısı olurlar.. cok cok ıyı yapmıssın. Sen insanlık gorevını yaptın bakalım aynı sekılde cevap alabılecek mısın..

sonuclarına ıse cok sevındım Elcıncımmm

Asortik Krep dedi ki...

Bence hastane yeterli değil, Sağlık grup başkanlığıydı galiba ,yazılı şikayet edebilirsin.. Bildiğim kadarıyla.
O zaman direk savunma istiyorlar.

Adsız dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
ELÇİN'İN YERİ dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Adsız dedi ki...

bende endokronolojiden randevu aldım burası boyleyse gitmiyecegim galiba anadoly yakasında bildiginiz endokronoloji muayenhanesi varmı

ELÇİN'İN YERİ dedi ki...

Merhaba adsız !

Endokrin bölümü olarak anadolu yakasında dragos sahil de sema hastanesi var ve oranın dr undan memnun kaldım .Adını hatırlamıyorum şu an ama bir kadın doktordu.Hala orda kendisi ...

Çok geçmiş olsun