12 Mayıs 2010 Çarşamba

DOĞUM GÜNÜMMMMMM :)

Eskiden daha 18 yaşında çocukken :) o yaşıma kadar nasıl geldiğimi çok iyi hatırlıyorum.Ahh bir 18 yaşıma geleyim neler yapacağım derdim.18 yaşıma geldim ama öyle kafamın estiğini yapamayacağım anne ve babam tarafında güzelll bir dille anlatıldı :) Ama allah var her zaman uslu bir kız oldum ( sanırsam :) ) 18yaşından bu yaşıma kadar zaman nasıl geçti asla bilemedim.Yılların bu kadar hızlı geçeceğini...Hele 30 yaşından sonra bu kadar hızlı hiç düşünmemiştim.

Bugün tam 33 yaşıma basıyorum.Babama kalsa kesin 35-36 oldun der :) ( eskiden beri yaşımı bir yuvarlama durumu var babamın nedense.24 yaşındaydım babam ee artık 27 oldun derdi...biraz zorlasa direk 30 bile derdi kesin :) )

Bugün şu yukardaki kuzucuk gibi bir pasta alıp kendimi kaybedene kadar yemek ve o pastanın içine girmek istiyorummm :) yok belli oldu bu 33 yaş beni gene uslandırmayacak :)

Sevgili Nonicim geçen gün yüreğinin imzasını attı .Geçen sene doğum gününde ettiği bir dua varmış ve o duanın edildiği günün akşamı yüreğinin imzası ile tanışmış.İnşallah hep böyle huzurlu ve mutlu olursun nonicimmm :)
Bendeniz sevgili Noni den rica edip bu duayı bu senede ben kullanabilirmiyim diye izin istedim.Sağ olsun uğurlu gelen bu duayı tabi kullanabilirsin dedi.Annemin bana hep dediği gibi insan yüreğini terbiye etmesini bilmeli ve pozitif düşünmenin insanın istediklerini olmasında ne kadar önemli çok iyi biliyorum.
Şimdiye kadar hiç resmimi koymamıştım bloğa ama bu dua işte olayı birazcık değiştirdi :) Eee boğa burcu böyle işte :) Nonicim anladın sen ne demek istediğimi :)
Şimdi sizden ricam aşağıda görmüş olduğunuz şuu sevimli elçin e bu duayı ettikten sonra yüzüne üflemeniz :) Evrene ne kadar pozitif enerji yollarsak kar ama değil mi:) Dua şudur :

"Tanrım, Elçin'e Kıvanç Tatlıtuğ kadar taşşş, Madonna'nın Brezilyalısı kadar çıtır, Kenan İmirzalıoğlu kadar kıtır, Einstein kadar akıllı (vazgeçtim kafası çok basmasın), Bill Gates kadar mangırlı, Cem Yılmaz kadar komik, Romeo kadar romantik bir yavuklu ihsan eyle Yarabbim, amin."

Bu duamızı edip sonra aşağıdaki bu sevimli elçin nin yüzüne üflemeyi unutmuyoruz lütfen:) Noni eğer artık buda işe yaramazsa kendimi nerelere atayım bilmem ...
Tabi ennn başta sağlık ve huzur diliyorum.Ama ondannn sonra bu duadakini istiyorumm :) Seneye bu zaman bakalım ne yazacağım buraya.
Bugün yurt içi , yurt dışındaki temsilciliklerde , türki cumhuriyeler ve yavru vatanda kutlamalar eşliğinde yeni yaşıma gireceğim :) Bir kadının ennn güzel dönemi 30 yaşlar ( kendimi mi kandırıyorum ne yapıyorum belli değl yahu . daha olayın farkında değilim bu arada sanırım :) )

Yapımda ve yayında emeği geçen ( anne ve babam :) ) herkese bir kez daha teşekkür eder duayı unutmamanızı rica ederim.Esen kalınnn :)


18 yorum:

nazo dedi ki...

Bir öncki yazıyı yok sayıyorum ve direkt duaya konsantre oluyorum.. Gelecek yıl, bugün kutlarız bunu umarım..
Canım Elçincim, çok ama çok güzel bir yaş olsun 33.. Hastalıklar geri de kalsın, en az senin kadar temiz biriyle, hayal ettiğinden de güzel bir ömrün olsun.. Tüm kalbimle diliyorum bunu ve seni kocaman öpüyorum..
Nice yaşlara..

yass dedi ki...

eger bugun telefonumu unutmus olmasaydım telefondan pufff dıye ufleyecektım.. ama burdan ufluyorum simdi.. mutlu cok mutlu nıce guzel yıllaraaaaa

Tabiat Ana dedi ki...

nice mutlu yıllar :)
okudum üfledim duanızı :)

NiLaY dedi ki...

üfledim bile :)
canım yeni yaşın sana sağlık, mutluluk, huzur ve dileğini getirsin inşallah :) seneye de buradan düğün hazırlıklarını okuyalım :)

annesiningülü dedi ki...

mutlu yıllar canım :) kesin kabul olur bu dua

zuzuların annesi dedi ki...

Çekiyorum gülümse! Otuz üüüççççç!:)
Bundan sonra dudaklar öne çıkık,şuh bakışlarla 33 diyen pozlar bekliyorum senden şekercim:))
İyi ki doğdun,iyi ki yazdın iyiki seni tanıdım güzel yürek!
Nice yaşların olsun böyle mutlu mutlu:)))Duana da kocaman bir amin diyorum ve öpüyorum seni doğum günü çocuğu:)))

Flame dedi ki...

Yeni yaşınn kutlu olsunnnnn Elçinnnnn :) Nice yaşlara.. Tüm dileklerin gerçek!! olsun :p Dualarım ve kalbim seninle :))


ÜFFFFFF

Unknown dedi ki...

Elçincim yeni yaşında herşey gönlünce olsun canım, iyiki doğdun...

NEFİSE dedi ki...

Okundu ..üflendi efendim.. AMİİİİNN...

Noni dedi ki...

Elçinimmmm doğum günün kutlu olsun!!! Bizim şirketin yeni blogger politikası nedeniyle artık eskisi gibi giremiyorum bloglara sana yorum bırakmam da geceyi buldu bu yüzden... Canım benim ben de evrene ennn güzel dileklerimi yolladım, duamızı edip fotoğrafına doğru üfledim :) En başta sağlık, sonra aşk ve çook sevdiğinini bildiğimden en kısa zamanda da bir bebiş diliyorum tatlısı, bu arada ben de yakında 34'üme basıyorum, kesinlikle kadınların en güzel yaşları 30'lu yaşlar!!! Kocaman öpüyorum canım yeni yaşında herşeyin gönlünce olmasını diliyorum MUCUKKKKK :)

Özlem dedi ki...

Harikasın sen ya :)
yeni yaşın sana en güzel dileklerini getirsin inşallah ,
kocaman öpüyorum ve resmine bayıldım gerçekten ;)

ELÇİN'İN YERİ dedi ki...

Hepinize binlerce teşekkürler güzel sözleriniz için :)

Seneye umarım dua tutttuuuuuu diye yazarım :)

Hepinizi öpüyorumm

Banuca dedi ki...

Öncelikle gecikmiş bir "nice yıllar"...

Acemi Hobicinin yorumlarında, şu soğan konusu dikkatimi çekti, aslında yemeğin içinde fazla soğanı sevmem, yani pişmiş soğanı, salata gibi yemenin de faydası oluyor mu, onu soracaktım. Sevgiler....

ELÇİN'İN YERİ dedi ki...

sevgili banuca öncelikle çok teşekkür ederim :)

bende astım hastası olduğum için çok dikkat ediyorum...ve evet soğan çok faydalı ve mideniz iyiyse çiğ olarak daha faydalı balgam söktürmesi açısından

sevgiler :)

Sermin dedi ki...

kocaman kocaman sevgiler yolluyorum sana. çoooooooook öpüyorum SAĞLIK ve AŞK dolu bir ömür diliyorum canım arkadaşım.. iyi ki varsın iyi ki seni tanımışım

PASTA DANTELA dedi ki...

Sevgili Elçin nice sağlıklı ve mutlu yıllar dilerim ...Taşınma sırasında hiç kimseyi takip edemedim bügün okudum geç de olsa kutlamamı yapmak istedim....sevgi ile kalın..

aysema dedi ki...

Geç olsa da kocaman bir"Amin" diyorum...

HaNdE... dedi ki...

ben uzun bir zaman kimseyi okuyamadım, yazamadım da..izlediklerim de kaybolmuş..abuk subuk bişiler oldu bloguma..

o yüzden çok geç oldu bunu göreli..yavaş yavaş bakıyorum şimdi herkese, topluyorum...

çok geç te olsa yeni yaşın sağlıkla olsun!! :)