3 Şubat 2010 Çarşamba

MR SONUÇLARI...

Geçen gün beyin mr çektireceğim zaman önce dr a görünmem gerekti.hemen sıra yoktu ve ben randevu aldım.tam asansöre ineceğim zaman şimşekler çaktı bende.o an bu dr un kim olduğunu hatırladım...hani eski bloğumda bu yazımda bahsettiğim bir dr vardı.o dönem çektirdiğim beyin mr ında çıkan leke için gülerek '' aa çıkmaz çıkmaz dedik çıktı'' diyen doktor...
tam kapının önüne geldiğimde o kapının önünde ben ağlarken bana sırasını veren sen gençsin yavrum sen gir diyen teyze aklıma geldi ve o zaman yaşadıklarım aklıma gelince gözlerim doldu.çok gerildim.
içeri girdim ve bana 2 sene önce tekrar gelmişsiniz dedi güleryüzle...bende o an tutamadım kendimi.ve yıllardır içimde yaşadıklarımı ona söyledim kibar bi dille
***evet size 2 sene önce geldim.ve benden mr istediniz.size getirdiğim zaman çok kötü bir haldeydim.elbette ben ne olduğnu bilmiyordum ama beyinde leke çıkması demek insanı korkutuyor .siz sonuca bakarken ben sizden iyi bir haber beklerken sizin bana gülerek'' aa çıkmaz çıkmaz dedim ama çıktı'' asla unutamadım...2 sene geçti.ve ben her bu hastanenin önünden geçerken aklıma o sonucu aldığımda deli gibi ağlayarak size geldiğimde sizin gülerek bana söylediğiniz o söz aklıma geliyor .ve her seferinde gözlerim doluyor yada ağlıyorum.çok kırılmış ve çok üzülmüştüm.hiç beklemediğim bir davranıştı bir dr olarak sizden...ve 2 sene sonra ben unuttuğum için sizin burda olduğunuzu bir an şu an yine burdayım.ve şiddetli baş ağrılarım var asla geçmeyen 5 aydır '' dedim.
ve dediğime nerdeyse pişman oldum :) çünkü kadın şok oldu .gözlerini açarak dinledi şok olmuş bir halde.gözleri doldu ağladı ağlayacak.ve bana
***elçin hanım sizden çok çok özür dilerim.inanın o kadar üzüldüm ki şu an ne diyeceğimi bilemiyorum.ben bir dr olarak böyle bir hatayı nasıl yaptım.karşımda o şekilde ağlayan bir hastanın karşısında gülmenin özürü olamaz.ama sanırım o an siz çok üzüldüğünüz için ortamı toparlamak size birazcık moral vermek için gülmüş olabilirim.ama bunun asla özürü olamaz.sizde 2 sene boyunca yarattığım üzüntü için çok özür dilerim dedi...
bunları derken ağladı ağlayacak ama ...bu sefer ben biraz üzüldüm ama sonra 2 sene yaşadıklarımı düşününce sende zamanında çok üzüldün elçin dedim içimden...içimde hiç bir şeyi tutmak istemiyorum artık.aman karşımdaki kırılmasın üzülmesin diye düşünmenin karşılığı hep acı oldu benim hayatımda ! kimse acab elçin de kırılır mı diye düşünmedi
sonuçlarıma baktı ama gayet ciddi bir şekilde gülmeden :) beyin mr temiz çıktı.ama bu seferde 2 sene önce beyinde olan leke yok.
***elçin hanım iyi tamam ama o beyindeki leke nerde ? dedi.dedim ki ben nerden bilebilirim nereye gittiğini ...benden soruyor ya :) çünkü leke varsa kaybolmazmış
boyun mr ında biraz sorun var .boyunda ciddi düzleşme , bir kaç tane minik fıtık,omurilikte biraz sorun ve bundan dolayı sinirlere baskı ...ama bular bu kadar şiddetli baş ağrısı yapmazmış.
stresten uzak durun lütfen dedi.bu daha çok tetiklermiş...
şimdi geriye o yeditepe de ki prof !!!! a gidip kan tahlillerimi almak kaldı.
umarım o da temiz çıkar

5 yorum:

Flame dedi ki...

Çoook sevindim canım. Kan tahlilleri de iyi çıkar umarım..

HaNdE... dedi ki...

çok sevindim, geçmiş olsun çok tekrardan..
hayılısı ile diğerlerini de alsan..

yass dedi ki...

Elcin soylemen cok ıyı olmus. o dr. ye de ders olmus olur belkı ıyı nıyetle yapmıs olabılır ama oyle bır durumda cok hassas olunması gerekır..

cok cok gecmıs olsun ısallah o sonuclarda cok ıyı cıkar ..

zuzuların annesi dedi ki...

İşte bu!:))Gözümüz aydın canım.
Umarım diğer tahlillerde temiz çıkar...

Metanet YAZICI dedi ki...

:(( geçmiş olsun Elçin Hanım; leke kalmamış, ne güzel...