22 Temmuz 2010 Perşembe

KNORR MERCİMEK KÖFTE HARCI



Geçen gün alışveriş yaparken Knorr'un yeni ürünü gözüme takıldı ve yeni bir şey çıktığı zaman hemen alıp deneme heyecanım başgösterince almak farz oldu :) Knorr Mercimek Köftesi Harcı
Ani gelen misafirler için büyük kolaylık..Ama zaten 30 dk bekleme süresi olduğu için normal yapılış şekli ilede yapılabilir bana göre mercimek köftesi ...her iki türlüde aynı zamanda hazır oluyor çünkü..
Yapılışı paketin arkasında yazıldığı gibi..ben nar ekşisi ile yaptım ve ayrıca 1 çay kaşığı pul biber ekledim...Ve eğer biraz daha sert mercimek köftesi seviyorsanız 1 su bardağından 2 parmak eksik su eklenmesinde fayda var...Çok yumuşak köfte sevenler için paketteki tarif uygulanabilir...Yakında Knorr'un fırında tavuk çeşnilerini denemek var ...afiyet olsun :)

6 yorum:

evrim dedi ki...

Bu habere çoookkkk sevindim!
Her nedense mercimek köftesi için gerekli malzemeleri hazırlamaya pek bir erinirim! ;)
İlk fırsatta deneyeceğim.
E.

ELÇİN'İN YERİ dedi ki...

evrim merhaba hoşgeldin ...

keşke profilin açık olsaydı ama kapalı ...

denemeni öneririm

sevgiler

NzlGl dedi ki...

Başsağlığı dileğiniz için çok teşekkür ederim

sevgilerimle

nazlı

ELÇİN'İN YERİ dedi ki...

sevgili nazlı hanım rica ederim ...

allah ruhunu dinlendirsin...

sevgiler

ayşegül dedi ki...

bende görüp almamıştım,zaten çok zor bişey değil diye.ama ani durumlarda yada malzeme yoksa alınabilir.
güzel görünüyor biraz yeşilliği az gibi :)

ELÇİN'İN YERİ dedi ki...

sevgili ayşegül ben denemek amaçlı yaptım...yeşillik o nedenle yok...

isteyen istediği şekilde yapar sonuçta

sevgiler