5 Temmuz 2010 Pazartesi

HAVALAR AÇTI BU NE Kİ ŞİMDİ !!!!


Benim vücut dengem ters işliyor bir kez daha iyi anladım.Herkes havalar kötü gittiği zaman bunalıma girer ben havalar güzelken bunalıma girdim...İçimde bilmediğim bir yılmışlık,bıkkınlık,ruh yorgunluğu var.Evden dışarı adımımı atmak istemiyorum ...Hafta sonu balkonda kahve ve pasta keyfi bile moralimi yerine getiremedi.Birde bunu yazarken tv da Şebnem Ferah'ın Sil Baştan çalmaya başladı tam oldu ...
Eyy yumurtaya can veren allahımm yaratıyorsun bari yakip et kullarını ya

12 yorum:

NiLaY dedi ki...

ama bu manzaraya bir de kahve keyfine hemen gülümse canım benim :) kov gitsin kov gitsin :)

Adsız dedi ki...

Belki de sıcaklardandır; bende evden çıkmak istemiyorum balkonda oturuyorum sürekli..
Kalabalık da cabası =S

zuzuların annesi dedi ki...

Hımmm tamam,tamam döndüm ben,
yettim gari,alırım senin o sıkıntını merak etme sen...
Mucuk:)))

ELÇİN'İN YERİ dedi ki...

nilaycım kovmaya çalışıyorum :)

çok öptüm

ELÇİN'İN YERİ dedi ki...

sevgili lulu bende çok sıcak sevmiyorum..hep bahar insanıyım :)

sevgiler

ELÇİN'İN YERİ dedi ki...

banuuuuuuu yorumunu görünce nasıl sevindim anlatamam :)

dedim artık yerleşmiş evine :)

hayırlı uğurlu olsun .

yokluğun çoook belliydi :)

çokk öptüm bende seni

PASTA DANTELA dedi ki...

Merhabalar uzun süredir bloglardan uzaktım hiç kimseyi takip edemedim şimdilik bilgisayar var... inşallah artık neler olmuş izleyebilirim ..iki aydır Bodrum resort ta çalışıyorum kasıma kadar sürecek ...sevgli Elçin dünyanın en güzel manzarası olsa yanın da paylaşacak sevdiklerin olmayınca neye yararki diyorum.. ama ne yapalım ki en kötü ruh halimizde bile mutlu olacak şeyler yakalamak gerek hayat böyle geçmiyor çünki sevgi ile kalın...

ELÇİN'İN YERİ dedi ki...

sevgili pasta dantela senin adına çok sevindim ..eminim harika şeyler yapıyorsundur yeni işinde :)

hayatta en önemli şey sağlık ve huzur ...gerisi boş

çok öpüyorum sevgiler

YeMeK vAkTi dedi ki...

ben ce bu manzara bile insanı keyiflendirmeye yeter..sadece bazı şeyler için ne kadar şanslı olduğunu düşün hepsi geçecektir:)

Burcu Çalışkan dedi ki...

gittiler mi bakiim?? asayiş berkemal mi canım :))

ekrem dedi ki...

sorun bence senin naciz vücudunda değil tabiki;havaların güzel olduğu dönemle orantılı çalışan vücutta aslında sorun olduğunu düşünürüm..kötü durumda bir havada vücudun bir o kadar olumsuz olduğunu düşünelim...içindeki yılmışlık,bıttınlık vs ye karşındaki insanın içindeki nemelazımcılık,vurdumduymazlık,adamsendecilikle ne farkı var ..sonuçta vücut dengenin yerinde ve herkes gibi sağlıklı olduğuna inanıyorum...iyi ki varsın:)

Peritozu dedi ki...

Bu kupanin aynisindan bende de vardi,hatta bir arkadasim hediye getirmisti :)
Hee hee cok hosuma gitti :)