28 Haziran 2010 Pazartesi

KİMİ SEVSEM , ONUN HEP UZAKTA BİR SEVDİĞİ VARDI !


Kimi sevsem, onun hep uzakta bir sevdiği vardı, unutamadığı ilk aşkı ya da onu terk edip giden sevgilisi... Kimi derinden sevsem, o bir başkasını derinden hatırlardı. Öylesine çok sevdim ki onları, başkalarına duydukları sevgiyi anlatmalarını, sessizce, içim acıyla kanayarak dinledim. Beni yitirmekten hiç korkmadılar; ......çünkü onlara göre fazla iyiydim; bu yüzden ilk anda vazgeçilebilirdi benden. Kimi Sevsem onun Uzakta Bir Sevdiği Vardı Beni terk edenlerden tek isteğim olurdu. "Ne olur, bir daha beni aramayın Çünkü ben kolay unutamıyorum. Çünkü ben size duyduğum o akıl dışı aşk yüzünden keder bahçemi dağıtıyorum. Çocukluğumun o güzel bahçesini." Böyle derdim onlara ama yine de ararlardı beni... Soluksuz ve umutsuz kaldıkları bir gece mutlaka akıllarına ben gelirdim...
O, yedek sevgili..

CEZMİ ERSÖZ/ DERİNLİĞİNE KİMSE SEVGİLİ OLAMADI

3 yorum:

NiLaY dedi ki...

çok güzel bir paylaşım canım, teşekkürler..

evrim dedi ki...

Hmm. C.Ersöz.
Tanıdık satırlar arasında gezinmek iyi geldi.
E.

Adsız dedi ki...

yanlızlığımla, sadece kendimi arıyorum; teşekkürler