16 Haziran 2010 Çarşamba

İTİRAF :)

İtiraf.com dan

****Bilgisayarda açmış dünya haritasını, uzun uzun seyrediyor. "N'apıyorsun oğlum öyle bir saattir?" diyorum. Yüzüme bakıp derin derin bir iç çekiyor ve "Şu(!) yaşıma geldim anne, Türkiye'nin dışında bir yer görmedim. Offf offfffff!" diyor. Haklısın annem, 8 yaş bayağı geç dünya turu için. Gerçi bence önce bir İzmir'den çık da, dünya turu bir kenarda kalsın.

****Banyodan çıkarken sürekli ellerini kurulamasını öğütlediğim oğlum, sırf konuyu başka yöne kaydırmak amacıyla suratıma bakıp "Söyle bakalım anne, ellerimizin en temiz olduğu an sabunladığımız ansa, neden havlular kirleniyor?" dedi. "Biraz düşüneyim." dedim, hala düşünmekteyim. Cevabı bilen varsa iletebilir.

****Çok konuşan ve durmadan mantıklı cevaplar bekleyen bir oğlum var. Her zaman sabırlı davranıp istediği cevapları veremiyorum ve o anlarda ona dönüp sus anlamında "tıp" diyorum. Misafirimin olduğu böyle bir anda, yine alakasız şeyler sormaya başladığında dönüp bir kaç kez "tıp" dedim. Yaşıtı olan arkadaşımın kızı "Ya annen sana neden sürekli 'tıp' diyor?" diye sordu. Benimki arkadaşına üstü kapalı fırça yediğini söyleyemediğinden, gayet sakin bir şekilde "Doktor olmamı istiyor büyüyünce de ondan." dedi. Arkadaşımın kızı da koşarak annesine geldi ve "Anne bana 'dansöz' de, n'ooolurrrrr..." diye yalvarmaya başladı. Gülsem bir dert, gülmesem bir dert. Felaket vallahi zamane çocukları.

8 yorum:

xoxo dedi ki...

Ah yurdum insanı.seviyorum :D

Eya dedi ki...

Elcin Hn. WOW dedim yani...allah bagislasin ama acaip zeki bir oglunuz var.Zeki ve hazir cevap. Ayni cem yilmaz gibi baglantiyi kuruyor kelimelerle...bayildim yazdiklariniza...sevgiler

zehra

ELÇİN'İN YERİ dedi ki...

sevgili eya öncelikle hoşgeldin :)

ama bu benim oğlum değil ki:)

en başında yazdım itiraf.com dan diye sanırım dikkatinizden kaçtı

ama inanın böyle oğlum olsun isterdim :)

sevgiler

ELÇİN'İN YERİ dedi ki...

sevgili crn bende:)

sevgiler

aydilber dedi ki...

bayılıyorum bu çocuklara aslında bunlara çocuk denmez ya neyse ...benim oğlumda böyle her şeye bir cevap bir cevap...ama onlar böyle daha tatlılar

ELÇİN'İN YERİ dedi ki...

sevgili aydilber öncelikle hoşgeldin teşekkür ederim yoruun için :)

çok haklısın bu kuzucuklar çok tatlı oluyorlar.allah bağışlasın yavrunuzu

sevgiler

benden, bizden... dedi ki...

tıp olayına koptum elçincim :) bunları öğrenmem lazım iyice :)

ELÇİN'İN YERİ dedi ki...

neslicim bende en çok ona güldüm :)