10 Haziran 2010 Perşembe

ESRA EROL'A TEŞEKKÜRLER

Bir önceki yazımda Esra Erol'da Evlen Benimle proğramı için yaptığım kurabiyelerde bahsetmiştim.
Dün proğramı açtım ve bir başka siparişi yaparken daha proğramın en başında benim ona hazırladığım kutuyu gördüm masasında.Açıkçası o saatlerde kargonun orda olmasını beklemiyordum.Genelde o taraftaki kargolar akşama doğru ellerinde oluyor insanların.Ve bir baktım benim kutuyu eline alıp benden bahsetmeye başladı :) Hatta stüdyo şefi Eda'yı çağırıp yere çömelip tek tek kurabiyelere bakmaya başladı en sevimli haliyle.Atv televizyonu için hazırladığım kurumsal kurabiyeler içinde Edayı göstererek ^^ bu kurabiyeyi ben yemeyeyim en iyisi çünkü bunu ben yersem onlarda beni yer olmaz eda bunu sen ye :) ^^ dedi.
Kendisine ilgisinden ve güzel sözlerinden dolayı çok teşekkür ediyorum.

Görüntüleri en kısa zamanda yükleyeceğim ...

11 yorum:

NiLaY dedi ki...

canım süpersin, ellerine sağlık.. hem kurabiyeler hem de sunucunun jesti süper olmuş :)

ELÇİN'İN YERİ dedi ki...

nilaycım çok teşekkür ederim :)

Özlem dedi ki...

hangi kelimeler yeter bu muhteşemliği anlatmaya:)))

Şenay- Doğam dedi ki...

Emekler karşılıksız kalmıyor..
Tebrik ederim Elçin...
Daha nice başarılara inşallah..

ELÇİN'İN YERİ dedi ki...

özlem canım benim teşekkürler:)

ELÇİN'İN YERİ dedi ki...

sevgili şenay-doğa gerçekten kalmıyor çok teşekkür ederim güzel sözlerin için :)

sevgiler

Burcu Çalışkan dedi ki...

süper olmuş bu kurabiyeler tabii karşılığını da almış :))

ELÇİN'İN YERİ dedi ki...

burcucum teşekkür ederim

çok öpüyorum :)

HaNdE... dedi ki...

aaa ne güzel, ne büyük başarı..tebrik ederim :))

ELÇİN'İN YERİ dedi ki...

handecim teşekkür ederim :)

Flame dedi ki...

Tebrikler canım. Başarıların daim olsun..