17 Temmuz 2010 Cumartesi

AYŞE ARMAN VE NEHİR BEBEK ...


Ayşe Arman' nın yazısını okuyunca inanılmaz mutlu oldum gözlerim doldu ...Takip edenlerin yakından bildiği Nehir bebek için kendisinin yürüttüğü ^^ Yarım Kalan Hayatlar^^ projesi kapsamında yapmış olduğu bir röportajın parası kuzucuğun hesabına yatacak ...


Ama yazıyı okuyunca hem çok sevindim hem çok üzüldüm ve geçen sene bana yaşatılanları düşününce çok sinirlendim...tansiyonu gece gece çıkardım üstün çaba gerektirmeden bu insanlar yüzünden ...birde dr bana elçin bu ara sinirlenmemen gerek sakin geçirmelisin bu dönemi yoksa geri dönüşü zor olacak şeyler yaşayacaksın diyor ...hadi gelde delirme okuyunca...insanların nelerle uğraştığını görünce bu kişilerin içlerinde kalp yerine ne taşıdıklarını çok merak ediyorum...


Ayşe Arman'nın yazısı için

Geçen sene aynı duyguları bana yaşatan hadsiz için yazdığım yazı

3 yorum:

NihaL dedi ki...

Canımm yaa bılıyorsunkı ben blogunu yenı keşfettim ve Ey adsız herkes haddini bilecek başlıklı yazını okurken gözyaşlarıma engel olamadım...
Üzgünüm ama tr nin gerçekleri bunlar onkolojı bolumunde çocuk klinikleri ve devlet hastanelerımızdekı durumu o kadar güzel anlatmışsınki abartı yok hatta eksık var desem yerıdır evet türkiyede bu böyleee aileler bahçelerde yatıyor cocukları ıcın yada sandalye başlarında...
Eksiklerimiz öyle çokkii biz insanlar öyle şeylerın derdıne düşmüşüzki bunları göremıyoruz evet...
Ayşe Armanı kutluyorum gerçekten ben bu tarz yardımlar yaptıgını ılk defa duydum mılyonlarca para kazanan ınsanların yapmadıgını kendısı yapmış tebrık edıyorum gercekten...
Nehirim canım benım bende bloğunu sessız ama hergun duzenlı takıp edenlerdenım mınık yürek küçücük yaşında biz bir baş ağrısı soğuk algınlığı ile başedemezken o nelerle savaşıyor:( ama verdikleri savaşı kazanacaklar buna inanıyorum...
Sevgiler...

Burcu Çalışkan dedi ki...

kötü fikirli insanlar bunları hep denerler ama allahtan sizler gibi kocaman yürekli insanlar hep var, olacak,olumsuz düşüncelerden uzak bir şekilde yola devam

Flame dedi ki...

Elçincim takılma bunlara canım. Gelip geçti o densizin söyledikleri sil hafızandan da! Ayşe Arman'ın yazısını okudum bende bu sabah ve çok da sevindim. öpüyorum seni..