17 Eylül 2009 Perşembe

İBRAHİMDEN HABER VAR :)

İbrahim e verdiğim sözü tutmanın rahatlığı ile çok huzurluyum...kargoya verdikten sonra ertesi gün eline ulaşmış.paketi açarken ki yüz ifadesi görülmeliymiş mutlaka ...ağzı kulaklarında büyük bir sevinç yaşamış içinden çıkanlarla oynarken...
bu benim için dünyalara bedel...onları görmeye gittiğim zaman ibrahim in odasına girdiğimde onun o halini gördüğümde yaşadığım üzüntüyü hatırladım..birde şimdi o oyuncakları aldıktan sonra yaşadığı sevinç ve onlarla oynayabilecek güce kavuşması ...
dualarım tüm hasta yavrular için ...
dün eski iş yerimden bir arkadaşımla karşılaştım.beni sordu elçin sağlığın nasıl ne durumdasın diye...
şu an iyiyim .ve bu ay gene doktor zamanım geldi.gene testler yapılacak ama şükrediyorum.ve elimden gelen sadece dua etmek dedim...
birden gözleri doldu ve ^^elçin kız kardeşim kanser ...lösemi...ve evlenmesine 2 ay kala öğrendi^^ dedi
o an dondum kaldım.ağzımı açamadım bir kaç saniye.kendi yaşadıklarım geldi aklıma...izmir deki yavrular geldi...hemen kendimi toparladım.durumu nasıl diye sordum
şükür abisinin iliği tutmuş ve fazla hırpalanmadan ilik nakledilmiş...ve nişanlısı ile araları açıkmış.oğlanın ailesi etkilemişler çocuğu
bu nasıl vicdan ya...tamam olabilir kolay bir durum değil .uzun bir mücadele bunu herkes kaldırmayabilir ama bunun ifade şekli davranışı bu olmamalı...
nişanlın tedavisini olur...ameliyattan sonra sonucu beklersin.her şey biraz rayına girer ondan sonra oturur konuşursun eğer kafanda böyle bir soru işareti varsa ....
bu sağlık anlamında en zor zamanlarda erkeklerin belden aşağı vurması nedennnnn !
çok canım acıdı çokkk

1 yorum:

Noni dedi ki...

Merhaba Elçin, bana bıraktığın yorumdan geldim buraya, adres tarifin için sana ne kadar teşekkür etseö azdır. İzmir'deki masum meleklerle ilgili yazdıklarını okudum, iki yeğenimi düşündüm, bu bebişleri düşündüm ve içim burkuldu, ben de neden diyorum isyan etmek istemem asla ama bu küçücük bedenler bunları neden yaşıyor diye üzülüyorum...
Merak ettim acaba benim yaptığım hamurlardan onlara da yollasam sağlıkları için bir zararı olur mu? Sen bu konuda bilgilisin ve bana yardımcı olabilirsin diye düşündüm. Umarım senin test sonuçların da çok iyi çıkar. Sevgilerimle...