18 Eylül 2009 Cuma

VİCDANLAR RAHAT BİR BAYRAM...


Ne kadar teşekkür etsem azdır hepinize.Yolladığınız bir kitabın yada 1 kalemin bile önemi çok büyük benim için...ve o yavrularım için.
Çok güzel mailler gelmeye ve paketler gitmeye devam ediyor...Binlerce teşekkür ederim.O çocuklar yüzünde 5 dk bile olsa bir tebessüm yaratabilmek için gösterilen çaba onların yüzünde her gün büyük bir tebessüm yarattı...
Ve bayramdan sonra İstanbul ve Ankara da olan onkoloji servislerinde yatan yavrular için yeni projelerim var...Sıra onlarda
Hepinize iyi bayramlar diliyorum.En başta sağlıkla huzurla nice güzel bayramlara ...
****Hepimizi delirten bloğa giriş sorunu için bir öneri...

5 yorum:

Bizim Gibiler dedi ki...

Böyle güzel bir olaya vesile olduğunuz için biz teşekkür ederiz.
Benim paketim ulaştı mı acaba ben hala bilmiyorum:(

ELÇİN'İN YERİ dedi ki...

sevgili bizim gibiler

rica ederim önemli olan o yavruların yüzünü sizlerle birlikte güldürmek

paketleriniz ulaşmaya devam ediyor.emineye söyledim paketlerin üzerinde yollayanların adını yazıp bana verecek.bana geri döndüğü zaman hemen bloğda yayınlayacağım

iyi bayramlar :)

Ceyda Türkgeldi dedi ki...

Güzel yüreklim benim.İstanbulda yanında olmak isterim.Elimden gelen ne varsa yapmak isterim.
sevgi dolu nice bayramlar geçirmek dileği ile...
iyi bayramlar canım

ELÇİN'İN YERİ dedi ki...

ceydammm canımsın

biliyorum her zaman yanımdasın :)

iyi bayramlar diliyorum sana

çok öptüm

İçimden Geldiği Gibi dedi ki...

Elçincim bunu denesende bazen işe yaramıyor gene olmuyor olmuyor.DNS için başka numaralarmı bulmak lazım acaba?