7 Eylül 2009 Pazartesi

BÜYÜK YÜREKLERİN İHTİYAÇLARI !

Söze nerden başlasam bilemedim...
Öncelikle hepinize çok teşekkür ederim.O kadar güzel mailler ve yorumlar alıyorum ki beni daha çok yüreklendiren o yavrularıma daha başka neler yapabilirimi düşündüren ...
Genelde kaç tane çocuk olduğu sorusu geliyor.Yaş gurubu 1 ve 14 yaş arasında değişen kız-erkek çocuklar hepsi.Ama bunun kesin bir rakamı yok.Çünkü mesela bir çocuk 1 haftalık tedavi için geliyor bazıları 3 aydır orda...Sürekli değişiyor.
Şöyle düşünün mesela kız çocuğunuz var.Onun nelere ihtiyacı varsa neleri seviyorsa kız çocuğu içinde aynı o şekilde içinizden ne geçiyorsa alabilirsiniz...
bilirsiniz kız çocukları saça düşkündür.Ama malesef bu hastalığın kötü taraflarından biri saçları tamamen dökmesi.
onlar için peruk olabilir.ama temiz olması gerekiyor.tenleri çok hassas.yada bandana olabilir.kızlar bu yaşlarda süse düşkün olurlar hepimiz biliriz
yada erkek çocukları neler severse....
odaları için süslemeye yarayan eşyalar .balonlar duvarlara asılan süsler vb
oyuncak konusu çok hassas.çünkü kanlarında trombosit seviyesi düşük olduğu için sert cisimlerin tenlerine değdiği zaman deri altında kanama yaptığını söyledi doktor.
o yüzden yollayacağınız oyuncaklarda bu konuya dikkat ederseniz çok sevinirim.yani çok sert ve köşeli olmayan oyuncaklar olmalı
kıyafetler...iç çamaşırları ...ayakkabılar...kitaplar ...terlik...
içinizden ne geçiyorsa ne kadar yollayabiliyorsanız olabilir.hepinizin ne kadar hassas olduğunuzu biliyorum.
terlik konusunda şunu düşündüm.acaba otellerde kullanılan terlikten mi olsa topluca bir yerden bulup...çünkü rahat olması açısından çıkarması ve giymesi
ve yavrularımın orda geçirdikleri zor zamanları biraz daha çekilebilinir hale gelmesi için gönüllü takı , resim , dans vb kurslar verebilecek gönüllüler lazım...çünkü canları çok sıkılıyor.tek eğlenceleri televizyon !
ve aklıma ordaki bir kaç tane çocuğun durumunu görünce geldi.genelde maske ile dolaşmak zorundalar.mikrop almamaları için.ama çocuklar sıkılıyor haklı olarak ...
bir anda aklıma geldi.acaba maske yapan bir firmayla görüşsem ve çizgi film kahramanlarının olduğu renkli maskemi yaptırsam...ama sonradan düşündüm o boyaların içinde ne olduğunu bilemiyorum.ve devamlı ağızlarında olacak bir şey için asla risk alamam.
sonra aklıma başka şey geldi.küçük , çizgi film kahramanlarının olduğu stickerlardan alıp maskelerin üzerine yapıştırsam...yada stickerları alıp hastaneye yollayacağım.çocuklar hangisini istiyorlarsa zevklerine göre yapıştırsınlar
ve bayramdan önce yollamak istediğiniz paketleri yollarsanız çok sevinirim.
orda müthiş bir mücadele var.klinik şefi canan hanım ın özellikle belirttiği gibi bu ekip işi...
umarım sizlerinde desteği ile onların yüzünde birazcık gülümseme yaratabileceğiz.
kusura bakmayın cümleler düzgün olmadı.sabah 7 ve uyumadan bir an önce istanbul a gidip onlara neler lazım onlarla ilgili bazı şeyler yapmam gerek
şimdi burdan detay veremiyorum. onlar için çok ama çok önemli bir ihtiyaç var.bu hepimizi biraz aşan bir ihtiyaç...
ama dün sabaha karşı 4 te bir mail geldi çok büyük bir yürekten...öğlen telefonla konuştuk...kendisinden rica ettim o yavrular için bu en önemli ihtiyaçtan...bunu olmuş bilin dedi...size sevincimi attığım çığlığı anlatamam.3 gündür devamlı kafamda bunu nasıl halledicem diye düşünüyordum...bu büyük yüreğe ne kadar teşekkür etsem azdır
bu hafta netleşecek .ve o zaman bunu sizinle hemen paylaşacağım
hepinize yürekten teşekkür ...
izmir i düzene koyduktan sonra istanbul için ne yapabilirim onunla ilgileneceğim
şimdi istanbul a dönüp ibrahim e söz verdiğim arabayı alıp hemen yollamam gerek...
daha yapacak çok iş var yavrularımız için...
eğer kafanıza bir şey takılırsa sormak için telefon numaram: 0 535 494 63 84

7 yorum:

Flame dedi ki...

Ne güzellll..
Sayende bir kaç çocuğun yüzü gülecek..
Bundan daha güzel ne olabilir..

Çorbada tuzumuz bulunabilirse ne butlu bize..

benden, bizden... dedi ki...

Elçincim yazdıklarını okumak öyle zor ki benim için... Belki yazındada yer vermiişsindir ama hepsini okuyamadım dayanamadım bunun için özür dilerim... Senin için uygunsa bir ihtiyaç listesi yayınlasan biz de seçip arasından temin etsek nasıl olur... Mailim sen de var elimdne geleni yapabilmeyi isterim...

Sevgiler...

Tanya's dedi ki...

Elcin,

Ne güzel bir iş yapıyorsun..

ELÇİN'İN YERİ dedi ki...

sevgili e hali

net bir şey veremem malesef.
içinizden ne geliyorsa kız -erkek karışık yüreğinizden gelen ne varsa yollayabilirsin .1 kitap bile olsa dünyalara bedel olacak

ELÇİN'İN YERİ dedi ki...

tanyam

o yavruları görmeni isterdim.
yeterki yüzleri gülsün diye elimden ne gelirse yapmaya çalışıyorum

ELÇİN'İN YERİ dedi ki...

sevgili flame hep beraber başaracağız

nazo dedi ki...

Elçinciğim ben malesef atlamışım yaptığın herşeyi..
İnan söyleyecek söz bulamıyorum.. Sen nasıl bir insansın böyle.. Öyle güzel bir şeye öncülük ediyorsun ki..
Şuan net gidip geliyor. Ne yapabilirim bilemedim. Okuyamadım tüm yazılarını.. Yarın okul dönüşü ilk işim önce güzelce okumak paylaştığın herşeyi, sonra da elimden geldiğince harekete geçmek..
Şimdilik çok teşekkür ederim sana, bizlere yol açtığın için.. Öpüyorum canım..