9 Eylül 2009 Çarşamba

NE OLUR DUA EDİN !


Hani bahsetmiştim .yavruların çok büyük bir ihtiyacı var ve onun için çok büyük bir çaba içindeyim diye ....
olmasına az kaldı gibi...o kadar çok dua ediyorum ki...bu çaba boşuna gitmesin diye...
kuzucuklarım için çok önemli bu...

allahtan tek isteğim bu şimdi...eğer olursa gene atlayıp izmir e gideceğim bunu onlarla yaşamak için ...ve onlar için aldığım yukardaki süs eşyalarıyla onlarla birlikte oynamak için
ve ilk paket ulaşmış hastaneye :) sabah emine ile konuştum.çok mutluydu.içinden çıkanları hemen dağıtmış...hatta kapının önünde duran parmakları çoraptan çıkmış bir yavruya hemen kutudan çıkan çoraptan vermiş...birde oturdum buna ağladım sevinçten

emine nin vücut artık isyan etti.kaç gecedir nöbetçi.bayramda çalışmayacağı için.sabah dedim ^^sen böyle gidersen bayramda dinlenmek yerine hasta olacaksın^^ umarım kısa zamanda toplar
gelen maillerde adres soran arkadaşlar var onlar için adres :

BEHÇET UZ ÇOCUK HASTALIKLARI EĞİTİM VE ARAŞTIRMA HASTANESİ

ONKOLOJİ KLİNİĞİ

ALSANCAK - İZMİR
eğer kafanıza bir şey takılırsa telefon numaram : 0 535 494 63 84

allah tüm hastaların yardımcısı olsun

ne olur dua edin ...

5 yorum:

SMİLENA dedi ki...

dualarımız sizinle...

Seher Ozturk dedi ki...

Elçinciğim süpersin.
EN kısa zamanda ben de "evet gönderdim" diye haber vermek istiyorum. HEr gün aklıma geliyor kuzular, sanki karşılarına geçip de "size sürprizim var" diye söz vermişim gibi hissediyorum, her geçen gün hadi Seher diyorum kendi kendime. Ama bayramdan önce sevindirmek istiyorum kuzuları...

Adsız dedi ki...

Elçin Hanım merhabalar
ben pıtırcık seyhan2ın ablasıyım adım serpil.
bu çocuklarımıza benimde bir katkım / yardımım olur mu acaba?

oyuncak / toka değil belki ancak
kıyafet yardımında bulunabilirim.
tekstille uğraşıyorum. Jile / Etek / Pantalon / Bermuda şort eğer işinize yarar ve çocuklarımızı mutlu etmeyi sağlar ise inanın bende çok mutlu olacağım.

allah herkezin çocuğuna sağlık ve sıhat dolu uzun ömürler versin.

sevgiyle
serpil aydın
serpil@sibelokul.com

уαѕємiη dedi ki...

dualarımız sizinle...

yass dedi ki...

elcımcım daha once soylemıstın gelen gıden oluyor dıye ama bır ortalama bır sayı versen olur mu?