2 Eylül 2010 Perşembe

İTİRAF !!! YOK BÖYLE TEYZE ...

***İtiraf.com dan
^^Şehirlerarası otobüsteyiz. 'Koltuğu fazla yatırıyorsun evladım, rahatsız oluyorum!' dedi yaşlı teyze. Delikanlı gayet umursamaz ve dalga geçer bir şekilde; 'Teyze, sizin zamanınızdakiler yatmıyordur. Bu devirde koltuklar böyle yatıyor. Kusura bakma!' dedi ve koltuğu yatırdı. Mola verildi. Mola sonrası teyze de delikanlı da geldiler yerlerine. Birkaç dakikadan sonra delikanlı koltuğu tekrar yatırdı, neredeyse kafası teyzenin kucağındayken teyze öyle bir sesle delikanlının alnına patlattı ki tüm otobüs şok olup o tarafa bakarken, teyzenin, delikanlının alnına para yapıştırdığını gördük. Delikanlı da aynı biz gibi şok içinde teyzeye bakarken teyze gayet rahat; 'Ah evladım, bizim zamanımızda kucağa yatanlara para yapıştırılırdı. Sizin devrinizde öpüyorlar biliyorum ama ben yapamadım kusura bakma!' dedi.^^

4 yorum:

Mutluanne dedi ki...

Teyzeye de bak lafı gediğine oturtmuş resmen..paylaşım için teşekkürler
sevgiler

TATESAL dedi ki...

Teyze gerçekten tam yerinde bir hareket yapmış,bravo....

ELÇİN'İN YERİ dedi ki...

sevgili utku nun annnesi bayıldım teyzeye :)

sevgiler

ELÇİN'İN YERİ dedi ki...

sevgili tatesal bencede :)