1 Eylül 2010 Çarşamba

ALPAY'DAN HABER VAR

Alpay dan haber var...hani ankara daki onkoloji servisinde yatan kuzucuklar için bu yazımda bahsettiğim yardım kampanyası sırasında artık abla kardeş olduğum alpayım ...uzun zamandır yeni çıkan ciddi kendi rahatsızlıklarımla mücadele ettiğim için son 2 aydır benim kuzucuğu arayamamıştım ama aklımın köşesinde kemirdi durdu Alpay...acaba bir ihtiyacı var mı yada ona aldığım benden istediği bu yazımda bahsettiğim arabasının dışında başka bir şey istiyor mu diye ...Bir gün ablası Leyla nın cep numarasından aradım ama bir baktım başkası açtı.İlk yüreğim hop etti acaba bir şey mi oldu diye Alpay a.Meğerse ben sonradan öğreniyorumhani bu yazımda bahsettiğim Leyla nişanlısından ayrılmış ve o numara nişanlısına aitmiş geri vermiş nişanlısıda gidip yeni kız arkadaşına vermiş.Ki zaten o bana çok sevdiğini evlenmeyi düşündüğünü ama kayınvalidesi ile sorunlar olduğunu söylediği zaman bir gün mutlaka ayrılacağını tahmin etmiştim..hep derim bir şey nasıl başlarsa öyle gider !
Tabi telefon kapalı olunca nasıl ulaşacağımı bilemedim ilk ama kafaya taktım bir kere ona ulaşacaktım mutlaka bir şekilde ...ev numaralarını kaydetmemişim nasılsa cep var diye..sağ olsun onkoloji hastanesi için yardım kampanyası sırasında bana çok sıcak ilgili davranan Gamze hemşireyi aradım durumu anlattım ve dosyasından ev telefonunu rica ettim...sağolsun bana hemen bulup verdi aradım ama yanlış numara başkasına ait...çok üzüldüm aklım onda çünkü durumu nasıl diye...sonra gene aradım gamze hemşireyi ailesinin soyadını adresini tüm ulaşabileceğim numaraları rica ettim.gamze hanım ^^ siz merak etmeyin elçin hanım dosyasını çıkarıp bizzat kendim bulup vereceğim size^^ dedi.dün gece bir baktım facebook dan mesaj geldi elçin hanım numaraları bu diye ondan...inanılmaz sevindim ve saat biraz geç olmasına rağmen hemen aradım...ilk leyla ile konuştum sonra annesi ile ...daha sonra benim kuzucuk heyecanla telefonu aldı..o bana elçin ablaaa nasılsın diye sevinçle soru sorması beni inanılma mutlu ediyor ...her telefonda aynı mutluluğu yaşatıyor yavrum bana ...hatırını sağlığını sordum her şey yolunda gidiyormuş alpaycım gözümüz aydın.istediğin bir şey var mı benden dedim..her zamanki gibi teşekkür ederim elçin abla yok dedi...annesi ^^ geçen hafta grip oldu çok korktuk ama şu an biraz daha iyi ...3 ayda bir beyin MR ı çekildiğini en son çıkan sonuç temiz çıktı.şimdi sıra ekim ayındaki MR da inşallah beyindeki kitle temiz çıkar ^^ dedi...
her onunla ilgili sonuç dinlerken yüreğim ağzımda dinliyorum...en büyük korkum bir gün aradığım zaman ibrahim de yaşadığım o tarifsiz büyük acıyı yaşamak ...allah tüm melek kuzucukları sevdiklerine bağışlasın
en son telefonu kapatırken dediği bir şeyle alpay gene yüzümde büyük bir tebessüm bıraktı kendine has cümle kurması ile
***elçin ablaaaa
***efendim alpaycım ?
***ben özledi çok seni....
***bende yavrum ...bende çok özledi seni
Boğazım gene düğüm düğüm bunu yazarken...gene izmir gene ankara geldi neden o yavrular bu acıyı çekiyor diye...neden...sonra şükrettim yaşadığım sıkıntılar , yeni çıkan ve mücadele ettiğim hastalıklar için ...allah dermansız dert vermesin

5 yorum:

NzlGl dedi ki...

Ahh canım
Allah şifa versin inşallah Alpay'a ve tüm hastalara
kendine iyi bak elçinciğim olur mu?

kocaman sevgiler

Flame dedi ki...

Sonuçlara çok sevindim Elçincim. Umarımbir sonraki MR'da temiz çıkar.. Allah yardımcısı olsunnn tüm meleklerinnn..

nazo dedi ki...

Alpay'a öyle çok sevindim ki.. Yazını korkarak okudum, neyse ki sonuçlar iyiymiş. umarım bir daha o kötü günleri, acıları yaşamaz..
Elçincim sana da geçmiş olsun, umarım şimdi yolundadır herşey..

NEFİSE dedi ki...

İnşallah hep böyle gider .. Allah şifalar versin...

HUYSUZBALIK dedi ki...

Amin. İnşallah sağlığına kavuşur yavrucak. Öyle taktir ediyorum ki seni. Sevgiler...