21 Eylül 2010 Salı

GELDİM ( AMA NE GELİŞ OLDU EVLERE ŞENLİK )

Bu sabah geldim sonunda evime ...uykusuz , yorgun , genç tecrübesiz ve inanılmaz rahat bir annesi olan 10 aylık bir bebeğin 5 saat susmadan ağlaması sonucu( Varan firması Varan olalı böyle zulüm görmedi!!!en sonunda sabaha karşı ben olaya el attım ve kucağıma alır almaz saniyesinde uyudu kuzucuk ) hayatımda yaşadığım en kötü dönüş yolculuğundan sonra tatildn mi geldim nerden geldim asla belli olmayan bir hissiyatla evimdeyim ...tek isteğim saatlerce uyumak ...uyumak...uyumak

5 yorum:

Saglıklımutfak dedi ki...

Hoşgeldin ve iyi uykular :)

NzlGl dedi ki...

Hoşgeldin Elçinciğim

nehirineylemleri dedi ki...

Hoşgeldiiin
E biraz dinlen bari
Sonra görüşürüz

İçimden Geldiği Gibi dedi ki...

Elçincim fotolar harikaydı.Bir kaç tane buraya da lütfen :))

NiLaY dedi ki...

hoşgeldin Elçincim, mışıl mışıl uyu bakalım şimdi :)