20 Aralık 2010 Pazartesi

ŞAHSINA ÖZEL ANNEMMM :)

Hani daha önce anneler gününde ona karşı hissettiklerimi yazdığım bu yazımda ( ki bu yazıyı 2 senedir anneler gününde her koyduğumda yaklaşık 400 kişi okuyor ve inanılmaz beni duygulandıran mailler geliyor) ve facebook canavarı olma yolunda hızlı adımlarla ilerlediği ile ilgili bu yazımda bahsettiğim benim canımmm annem bir kaç gündür beni gülmekten yerlere seren yorumları ile maceralarına devam etmekte tüm hızıyla :)

Geçen hafta teyzemin doğum günüydü.Bir gün önce telefonda konuşurken hatırlattı tekrar elçin kızım sakın unutma diye .bende merak etme tamam anne dedim..ertesi gün oldu sabah teyzemi aradım kutladım..akşam geç vakit annemle telefonda konuşurken aramızda geçen dialoğ aynen şu:
-anne teyzemle konuştum sabah kutlamak için
-ne kutlaması ?
-ne demek ne kutlaması anne ?!! annee teyzemin doğum günü için aradım ya
-ne doğum günü yahu ?
-anne sen dün demedin mi yarın teyzenin doğumgünü .onun için aradım
-ayyyyy teyzenin doğum günüydü değil miiiiii..tühh nasıl unuttumm
-anne alemsin hem kendin söylüyorsun unutma diye sonra sen hatırlamıyorsun
-halla halla yaaa kardeş benim değil mi.hatırlamak zorunda mıyım doğum gününü..ister hatırlarım ister hatırlamam
-nası ya ?!!!.?? ( hatasını örtbas etme yöntemi müthiş :) )

Bir başka gün her zaman yaşadığımız bir olayı yaşadık.Bazen arıyorum bir kaç kere ama açmıyor .Gene böyle bir zaman aradım açmadı..aradan 1 saat geçti baktım o arıyor
-anne nerdesin ya merak ettim açmayınca o kadar çaldırdım
-halla halla ya açmak zorunda mıyım her seferinde canım !
-nası ya ?!!!!? ( önemli bir ayrıntı ..bunu diyen annemin  2 tane telefonu bulunmakta ve neden o zaman 2 telefon taşıyorsun canın istemediğinde açmayacaksan diyorum .verdiği cevap kime ne  o telefonlar benim değil mi istediğimi yaparım ister açarım ister kaparım :) )

Ama bugün sabah olan bir olay beni tam bitirdi gülmekten .Sabah telefonda gene konuşuyoruz .
-elçin yavrum şu facebook şifresini değiştirirmisin ?
-tamam anne
-birde şu bana facebook da gelen mesajları göremiyorum yok bende .
-nasıl olmaz anne ? dünyada herkes facebook a girdiği zaman mesajlarını görebiliyor da sen niye göremiyorsun
-elçinnnn benimkiler görünmüyor giremiyorum... o kadarrr !
- peki anne :)
-elçin
-efendim anne
-hani sen şimdi şifre değiştireceksin ya ?
-evet
-benim bildiğim bir şifre koy tamam mı ?
-nası ya??????!!!!??/  :)))
anne elbette senin bildiğin bir şifre koyacağım.senin maillerinin şifresini kendime saklayıp da ne yapacağım :)
- ben bilmem ...ona göre şifreyi koy :)

Canım annem ya ...sen çok yaşa ...hep dediğimiz gibi sennn bir ekolsün annemmmm :)

9 yorum:

nehirineylemleri dedi ki...

:)))) Sana ne Elçin keyif onun değil mi! Çok tatlıymış anneciğin. Allah sağlıklı uzun ömür versin. Başımızdan eksik etmesin onları.

ELÇİN'İN YERİ dedi ki...

Eylemcim aynen bende sustum değiştirdim zaten :)

Ve aminnn diyorum dileğine

nihalasli dedi ki...

Annen teknolojik ayni zamanda ozgur bir ruh okudugum kadariyla :)
HAkli kadin kime hesap vericek ister acar ister acmaz.Ellerinden opuyorum annenizin.

BALLI LOKMAM dedi ki...

Anne işte başka söze ne hacet, onlar ne yaparsa doğrudur:)))

Flame dedi ki...

Ayyy Elçincim çok güldüm canım ya.. çok yaşasın, iyi yaşasın hep güldürsün bizi valide sultan :D

NEFİSE dedi ki...

Kucaklayıp öpüyorum onu...

YeMeK vAkTi dedi ki...

:))Belkide akılda kalan bişi koy demek istemiştir kadın yav :)Elçincim aaa ama sende:))

modafobik dedi ki...

Anneler bitanedir! :)
Annenin geçmiş doğum günüü kutluuu olsun ve dee şimdiden mutlu yıllar! :))


Agatha'dan 250 TL değerinde hediye çeki kazanmak için son gün! Modafobik, yenı yılda da ışıl ışıl! :)

NzlGl dedi ki...

Allah başından eksik etmesin Elçinciğim
sağlık dolu uzun ömürler versin