24 Aralık 2010 Cuma

ANNEMMM İYİ Kİ DOĞDUN :)

Bir önceki yazıda bahsettiğim ekol annem dün İstanbul a yanıma geldi.Gene benim sevdiğim yiyecekleride alıp koşa koşa bir sürü bavulla hemde.Sanırsam bir gece ben uyurken ihtilal yapıp eve yerleşebilir :) Hatta gelir gelmez ^^halla halla babanın evi mi kızım ? istediğim yere yerleşip istemediğim yere yerleşmem kızdırmayın beni :)^^ dedi...bende evet anne babamın evi dedim ve konu kapandı ...sanırım :)
 Ve bugün doğum günü.Bugün dışarı çıktık ve tam bir doğum günü çocukları gibi tüm yaramazlıkları yaptı :)

Benden pasta istedi ve istediği pastayı aldık...sonra tutturdu ben çikolata istiyorum :) peki anne dedim ve aldık...ama en son bomba konuşmamız şu :)
-Anne geçen gün anneannemle konuştuk.Çok güldürdü beni
-Aaaa aşkolsun elçin ben senin annene gülüyor muyum ki sen benim anneme gülüyorsun :)
-Evet anne :)

Alem bir annem var :)  ..şahsına özel...iyi ki varsın annem ...her zaman yanımda olduğun için ..varlığın o gülen yüzün için ...harika o anne yemeklerin için ...en zor zamanlarda her zaman arkamızda durarak güç kuvvet verdiğin için ...hep yüzün gülsün ..sağlıkla huzurla ....

Benimm annemmm güzel annemmm beni alll kollarınaaaa :) bu parçayı senin için söylüyorum anne o ennn güzel hoş buğulu sesimle :)

İYİ Kİ DOĞDUN ANNEMMMM

9 yorum:

Meyra dedi ki...

hayatımın olmazsa olmazları en değerli varlığımız annelerimiz:)) annişinle nice mutlu seneleriniz olsun;)
sevgiler...

ELÇİN'İN YERİ dedi ki...

Sevgili Meyra çok teşekkür ederim.

Bu dualar hepimiz için geçerli olsun :)

Sevgiler

Kiraz Çekirdeği dedi ki...

Annesini sevmeyen var mı ki? Nice mutlu senelere...

nehirineylemleri dedi ki...

Anneciğine sağlıklı uzuuun uzun yıllar diliyorum ben de.

özii dedi ki...

Anneciğe , sizlerle beraber mutlu ve sağlıklı yıllar dilerim...

Gulcin dedi ki...

nice guzel yaslari beraber kutlayin umarim. Ne guzel oluyor onlarla dogumgunu kutlamak :)

ELÇİN'İN YERİ dedi ki...

Hepinize çok teşekkür ederim güzel sözleriniz için :)

zuzuların annesi dedi ki...

Canım benim nasıl duygulandım...
Rabbim uzun ömürler versin anneciğine,ayırmasın hiç...

NzlGl dedi ki...

Annenize nice seneler diliyorum sağlıkla dolu beraber geçireceğiniz nice yıllar
sevgi ve hürmetler