8 Aralık 2010 Çarşamba

İTİRAF

İTİRAF.COM DAN ALINTIDIR

****Dedemin 60 yıllık evliliği, ninemin vefatıyla son buldu. Aradan 3 yıl geçti ve bugün dedem mezarı ziyaret edebilecek direnci bulduğunu söyleyince, hep birlikte ninemle bayramlaşmaya gittik. Dedem duasını okudu, uzun uzun baktı ve "Ninenin yanına bu adamı kim gömmüş? Bakın bakalım adam kaç yaşında?" dedi! Ben ki 3 yıldır ayda en az bir dafa mezarlığa giderim, bu ağlamadığım ilk ziyaretimdi. İlahi dedecik!


***Beyaz eşyamızı teslime gelirken evde olup olmadığımızı öğrenmek için telefon açan servis elemanına, "Gelirken iki de ekmek alıverin." diyen tonton babaanneme alkış yok mu?

***3 yaşındaki kızıma soruyorum ''Büyüyünce ne olacaksın?'' diye. El-cevap: ''Bilmiyoyum, sen çocuk olunca ne olacaksın

***Bayramın ilk günü boşandığı kocasına "Dikkat et sana da yedi kişi girmesinler, iyi bayramlar." diye mesaj atan kişi ablam olur.

***Kreşe giden beş yaşındaki yeğenimin sınıfındaki ikiz arkadaşları için yorumu: "Odalarını, dolaplarını, anne ve babalarını ortak kullanıyorlarmış".

***Neden biz evlenirken onu da düğüne çağırmamışız. Bak, resimlerde de yokmuş. En iyisi ben tekrar gelinlik giyinip evlenmeliymişim. Zeki kızımın dahiyane fikrine kesinlikle katılıyorum!

***Kızımın beni yerlere yatıran uzmanlık sorusu: "Anne hani ağzımdan pırt yapmıştım ya, onun adı neydi?"

***Kreşe başladığı günün akşamı, evde asık suratla kreşe bir daha gitmeyeceğini söyleyen 6 yaşındaki yeğenimin açıklaması: "Ya teyze, onların hepsi çocuk!" Haklı tabi, bir şey diyemedim.

***Ameliyattan aldığımız tatlı amcayı hasta asansörüne bindiriyoruz sedyeyle. Yüzü aynaya dönük. Narkozun etkisi hala üzerinde. Merakla kaldırıyor kafasını. Aynada kendini görüp başlıyor muhabbete. '' Efendim geçmiş olsun, neyiniz var? '' Cevap yok, amca şaşkın. Bizse bu tontona gülüyoruz saatlerce.

4 yorum:

öznur-ata dedi ki...

sabah sabah çok güldüm..teşekkürler :))

ELÇİN'İN YERİ dedi ki...

Sevgili Öznur rica ederim :)

sevgiler

Gulcin dedi ki...

Oncelikle merhaba :)
Yeni takipcilerden biri olarak sabah sbah bu nese icin tesekkurler. Sen cocuk olunca ne olacaksin harikaymis :)

ELÇİN'İN YERİ dedi ki...

Sevgili Gülçin öncelikle hoşgeldin :)

Eğer yüzünde birazcık tebessüm yaratabildiysem ne mutlu bana :)

Sevgiler