15 Aralık 2010 Çarşamba

İKİZ BABASI ...EN İYİ ERKEK OYUNCU :)

Uzun zamandır takip ettiğim bir bloğcu...yaşadığı  zorlu , keyifli , heyecanlı , endişeli yolculuğunu .... ama en sonunda büyük mutluluğunu adım adım okuduğum...evlilik yıldönümlerinde eşiyle birbirlerine yaptıkları en güzel en özel kutlama planlarını okurken önemli olanın yer ve zamanın  değil önemli olanın niyet olduğunu herkese çok harika örneklerle göstermiş ... ve en sonunda dünya tatlısı biri kız biri erkek ikiz melek kuzucuk( pardon kuzucuklar :) ) sahibi olan ve bir çoğumuzun bildiği  sevgili Ferulago .Eşi ve en önemlisi ikizlerin babası :) bir bloğ açtı...

Bir erkeğin gözünden babalığın ne demek olduğunu duygularını  yazdığı....2 tane meleğine duyduğu tarifsiz evlat sevgisi yeri geldiğinde esprili bir dille yeri geldiğinde Ferulago'nun ağlamaktan ülkenin selpak  tüketimine katkı sağlayıcı bir duysallıkta  yazıya döktüğü bir bloğ :)

Dün gece gözlerimde hem gülmekten hem duygusallıktan yaşlarla içimden maşallahlarla okuduğum bu yazısı ile anladım ki bir kez daha babalık başka birşey ! herkes anne baba olamaz ...

Ve her baba hem eşine hem evlatlarına karşı hissettiklerini bu kadar güzel ifade edemez diye bir kez daha düşündükten sonra ...en iyi erkek oyuncu oscar'ını huzurunuzda İkiz Babasına veriyorum :) ne demek istediğimi yazısını okuyunca daha iyi anlayacaksınız...

Kuzucuklara maşallah demeyi unutmuyoruz tabi :)

4 yorum:

ferulago dedi ki...

Bu yazıyı okuyunca da ağladım ben :) Çok teşekkür ederiz

ELÇİN'İN YERİ dedi ki...

Ahh kıyamam ben size :)

Bende sizin yorumu okuyunca duygulandım gözlerde yaş...

Bizim bu hallerimiz ne olacak bilmem :)

nihalasli dedi ki...

Masallah diyorum bu aileye ve sitelerine hemen yol aliyorum.Bir de Allah hayirlisi ile bana da ikiz nasip etsin diye dua ediyorum:)

ELÇİN'İN YERİ dedi ki...

Nihalcim hayatta herşeyin hayırlısını diliyorum sana :)