23 Ağustos 2009 Pazar

ARANILAN KADIN BU KADAR MI GÜZEL ANLATILIR...

***İnternette bir yazı gördüm...bir kişi aradığı bayandaki özellikleri sıralamış.

teniyle nemlenen avuçlarımda patlayan lodoslarda gözlerinde dinlenebileceğim bir denizfeneri...uzun tümcelerimi yüreğinden süzerek, devrik ve kısa, yarım kalmış ve kalan duygularımızı yaşam çizgilerimize kazıyabilecek bir düşperisi...resim yaparken burnumu boyamasın,üzerine battaniye örttüğümde sadece sevgiyle baksın, çok isterse öpsün... erken uyandığımda sitem etsin, beni kollarında uyutsun...izlediği dizileri göz ucuyla izlerken, benim de gözlerim nemlenirse, gözüme kirpik kaçtı sansın... herseyim onun olsun ama bana e-cüzdan demesin... ve asla... ama asla... hasta olduğumda beni sevmediğini söylemesin...Amnezik olsun, her iki yazışmada bir yeniden adımı, nerede yaşadığımı, yaşımı ve mümkünse cinsiyetimi sorsun... Göz kırpsın ama benim hiç göz kırpamadığımı, abuk sabuk iletilerle yanıtladığımı bilsin... Giderken Sinderella gibi ardında terliğini bırakıp beni tüm ülkede elimde terlikle uğraştırmasın...Kırıp dizini otursun... olmadıysa, hiç unutulmayacağını bilerek sessizce gitsin mutlu çoğunluğa doğru...

3 yorum:

HUYSUZBALIK dedi ki...

Gerçekten çok güzel anlatmış. :) Aranılan adam yazısını da senden bekliyoruz :) Sevgiler...

zuzuların annesi dedi ki...

Yazı güzelde biraz zor bulur gibi geldi bana:)))
Sevgiler canım...

Unknown dedi ki...

ne diyim allah yolunu açık etsin arkadaşın:))