16 Ocak 2012 Pazartesi

BABALAR VE BAVULLLARI

Öncelikle gelen yorumlar için teşekkür ederim.Ama hala öksürük kesilmedi.Göğüs hastalıkları uzmanına gittim ve normal biri grip olduğunda 1 haftada geçiyorsa bende astım olduğu için malesef bu süre 2-3 haftaya çıkıyormuş.Artık sesim bile farklı öksürmekten ve kendi sesime bile tahammülüm yok...

Bu arada bir kitaba başladım.Tuna Kiremitçi'nin son kitabı Hepimiz Birilerinin Eski Sevgilisiyiz .

Hayata,aşka,ilişkilere dair ve yüreğine değen ne varsa dile getirdiği bir kitap.Ve özellikle ^^ Oğlumun Bavulu ^^ başlıklı yazısı çok etkiledi .En başında şu cümlelerle başlamış .

^^Aslında her baba bir bavul bırakır oğluna.İçine yapamadıklarını , suya düşmüş hayallerini koyar.Bazen Orhan Pamuk'un babasınınki gibi^^küçük,siyah bir bavul ^^olur.Bazen de hayali bavullar kalır biz oğullara.
Babamızı ne zaman özlesek onu açarız...^^

Ne kadar doğru.

Hangimiz yapmıyoruz ki bunu .Bazen o bavulun  içinde çoğunlukla acılar olsa bile .Her açışta kabuk bağlayan yaralarımız tekrar tekrar acımasına  kanamasına rağmen açılan o bavullar ...




6 yorum:

HUYSUZBALIK dedi ki...

Elçincim canım çok çok geçmiş olsun ... Tez zamanda atlatırsın inşAllah en güzel enerjilerimi gönderiyorum sana. Sevgiler...

ELÇİN'İN YERİ dedi ki...

Esincim çok teşekkür ederim.Artık öksürmekten boğazım uyuştu acıyı bile hissedemiyorum.Tuaf bir ses çıkmaya başladı.

Bıktım artık allerjik astımla uğraşmaktan ...

Çok öpüyorum sevgiler

banu ( çifte kavrulmuş hayat) dedi ki...

Çok geçmiş olsun Elçin'cim,dilerim iyi olursun bir an önce...

Adsız dedi ki...

elçin hanım öncelikle geçmiş olsun.sayfanızı sürekli takip ediyorum rahatsızlığınıza üzüldüm. geçen sene bende gripten sonra bronşit olup 3 hafta aralıksız öksürmekten ciğerlerim çıkacaktı konuşamıyordum bile ne şurup ne ballı limonlu zencefil hiçbiri fayda etmedi daha sonra tavsiye üzerine hatmiçiçeği denememle 1 bardakta öksürüğüm kesildi.inanılmaz ama ben bunu yaşadım gerçi alerjiniz varmış dokunurmu yarar mı bilmem ama ben yinede size yazmak istiyorum nasıl yapıldığını. 1 su bardağının içine 3 parmağınızın tutabildiği kadar hatmiçiçeği (yaklaşık 3 adet oluyor) koyup üstüne kaynar süt ekleyip 10 dk demlendirin sonra süzüp için.inşallah şifa olur.geçmiş olsun tekrar. (içmeden önce alerji konusunda araştırın isterseniz)

ELÇİN'İN YERİ dedi ki...

Banucum çok teşekkür ederim umarım kesilir artık

ELÇİN'İN YERİ dedi ki...

Sayın Adsız keşke adınızı ve mail adresinizi bıraksaydınız biraz tuaf oldu isimsiz yazmak :)

Öncelikle çok teşekkür ederim bu bilgiyi paylaştığınız için.Çok incesiniz.

Mutlaka deneyeceğim .Allerji ile ilgili sıkıntı olacağını sanmıyorum.

Çok teşekkür ediyorum size