19 Ağustos 2010 Perşembe

BİR KEZ DAHA OLUR MU ? !


Hani insan , şartlar ne olursa olsun , elindeki kağıtlarda sonuçlar ne yazarsa yazsın inanmak ister ya ^^ Her şey yolunda gidecek...canın acımayacak...bu sefer diğerlerinden daha da zor olsa işim bugün mutlu çıkmak istiyorum o doktor odasından...hayatta ne geçmiyor ki elçin ...acı aşk sevgi...bu hayatta hiç bir şey baki değil...o yüzden sen yüreğini ferah tut elçin ^^ ...işte bu sözler dudaklarımda ruhum boşlukta hiç bir şeyin farkında olmamak ister gibi...kalbim aynı yukardaki resim gibi yarısı bulutlu yarısı güneşli olması için mücadele içinde bugüne hazır ! bir kez daha olur mu güzel haberlerle geri dönmek ...

4 yorum:

NzlGl dedi ki...

Belki kaçırmışım, belki geç bulduğum için sizi sorunu bilmiyorum.
Ama her ne olursa olsun Sevgili Elçin hanım umut her zaman vardır. Yeter ki onu hiç unutmayalım.

Sevgiler,

YeMeK vAkTi dedi ki...

bende bilmiyorum sorunu... ama çok çok geçmiş olsun diyebiliyorum sadece.Allah yardımcınız olsun ben eminim çok mutlu çıkacaksın o kapıdan

yass dedi ki...

sen de bu mucadele ruhu varken, bu kadar sevgı doluyken basaramayacagın hıcbır sey yok!

Özlem dedi ki...

umudunu yitirmemen dileğimle...