21 Temmuz 2009 Salı

ŞEYTAN VE KADIN :)

insanligin ilk varoldugu dönemde , adamin biri seytanı yakalamaya karar vermis. Ancak bunun için 40 yil Tanrı'ya ibadet etmesi gerekiyormus.
Karisiyla , dostlarıyla ve bütün dünyayla ilişkisini kesmiş, kendisini ibadete adamis.40 yıl sonra Tanrı , ibadetinin karşılıgı olarak ona ağzı kapalı bir şişenin içinde şeytanı sunmus. Artık özgürmüş adam.
Dünyada neler olup bittigini görmek, nelerin değiştigini ögrenmek için sabırsızlanıyormuş.Şişeyi karısına teslim etmiş, ona iyi sahip olmasını söylemiş ve dışarıya çıkmış.Kadıncağız şeytanı çok merak ediyormus.Ve merakına yenilip şişenin ağzını açıvermiş... Açar açmaz da şeytan şişeden fırlayıp cıkmış ve gülmeye başlamış. Merakına engel olamadın ve kocanın 40 yıllık emeğini boşa çıkardın ' diye alay etmiş kadınla.
Yok canım ' demiş kadın. 'Sen hiç o şişenin içinde olmadın ki'
'Nasıl olur? ' diye haykırmıs şeytan. 'Sen de gördün...şişeden çıktım ben ! '
'Hiç o şişenin içinde değildin, inanmıyorum buna. Nasıl küçücük şişeye girebilirsin ki? '
Kafası atmış şeytanın . 'Gireyim de gör ! demiş ve yeniden şişenin içine girivermiş.
VE KADIN KAPAGI GERİ KAPATMIŞ!!!!
işte böyle...Adamın şeytanı hapsetmesi 40 yılını,kadının ise yalnızca 5 dakikasını almış.Şeytan da isyan etmis Tanrı'ya
'TANRIM , MADEM KADINI YARATACAKTIN , O ZAMAN BENi NEDEN YARATTIN !!!!!!!!!!!!!

2 yorum:

PASTA DANTELA dedi ki...

merhaba tatlım yine ben sabah konuştuk ama ben bilgisayar nerde bulursam hemen atlıyorum.yine buldummm güzel bi yazı... kadınlar istediği zaman çok zeki olabilirler... yazık adamın 40 yılına...hayırlı sonuçlarını bekliyorum sevgiyle kalın...

Adsız dedi ki...

:))) Çok güzelmişş bayıldım bu yazıya..

Sevgiler...