9 Haziran 2009 Salı

TANYAM.ŞEYTAN TACI VE KİRAZ PARTİSİ

Şu 3 ayda o kadar çok şey öğrendim ki...bunlardan biri bazen en yakınızdaki kişilerin aslında size ne kadar uzak olduğu...kendi bencillikleri ve bahaneleri içinde kaybolup gittiklerinin farkında olmadan beni de o kaos ortamının içine soktuklarını gördüm...yaşadım...ders alıp almadığımı yakında yaşayarak göreceğim !
ve bu zor geçen 3 ayda kazandığım en önemli şeylerden biri yüreği muhteşem , deli dolu :),benden desteğini bir gün olsun bile esirgemeyen ,hem telefonla hem maille yanımda olduğunu hep hissettiğim sevgili Tanyam :)
bugün onunla çok keyifli bir gün yaşadım...bazen keyifli sohbet...bazen verilen kararların doğruluğu...sonuçları...ve sonuçlar karşısında bazı insanların ne kadar dik durabileceği ile ilgili dersler aldım tanyamdan :)
giderken geçen gün kendime aldığım şeytan tacından aldım ona:) biliyorum ki o da benim gibi deli dolu :)
ve geçen hafta bir dileğimin kabul olmasından dolayı tanya ile yapacağımız kiraz partisi için bunları takmaya karar verdim ...tanyam o da göre hazırlıklı ol:)
ada da balkona yayılıp kirazları yerken aslında başka şeylerin hırsını çıkarıp:) bir konuda hain planlarımızı daha da detaylandıracağız :)
tekrar teşekkür ederim tanyam...yüreğin ...emeğin... sabrın ...ve o gülen gözlerin için :)

4 yorum:

Tanya's dedi ki...

Elçincim,

Her zaman her zaman.

Ve ne zaman ihtiyacın olursa bir telefon uzaklığında olduğumu hiç unutma.

Öpüyorum.

Banu Durgunlu dedi ki...

Ah Elçin'im,insanlar böyle:( oldukça öğrenmenin yaşı yok:)
Sayfama bir uğra süprizim var sana.

Esin (Huysuzbalık) dedi ki...

İnsanlar gerçekten bencil Elçincim... Ben de durup durup darbe yerim yakınım dediklerimden. Umarım ders almışsındır. Sevgiler...

kerem dedi ki...

Elçin hanım ! Acaba ada balkonunu görünce benim gariban balkonu unuttunuz mu..? Fal bakmalar falan.. Bize bakılmadı da ... marifetlerinizi burdan öğreniyoruz..Ada rüzgarı cazip geldi galiba...
( yok canım ne ağlaması ... ahhaaaa ... hüüüüüüü üüühhüüüü)Kazım'a söylicem dağıtsın mahalleyi... Kazım adamım yaa..