7 Mayıs 2009 Perşembe

SAÇLARIMI SEN ÖRER MİSİN ...

Bugün için bambaşka bir yazı yazacaktım.Çok güzel keyifli bol deniz kokulu bol sohbetli bloğum sayesinde tanıştığım çok özel sevdiğim bir ablamla geçen bir günün ardından akşam haberleri izlerken her şey dondu beynimde...içim çok acıdı
muhabirlerin o katliamda annelerini babalarını kaybetmiş çocuklara SENİN ANNEN Mİ ÖLDÜ sorusu sordular ya ...işte o anda o muhabiri bulup öldürmek istedim ...yazıklar olsun sana ..sen nasıl o diplomayı aldın dedim içimden...
o dünyalar güzeli kızın muhabire ANNEM ÖLDÜ...BENİM SAÇLARIMI SEN ÖRER MİSİN diye sorması...içim parçalandı ...o gözleri ...o annesini bir daha göremeyecek olması...bundan sonra geceleri saçlarını okşayacak annesinin olmaması...bunu yazarken bile ağlıyorum
elimde olsa gidip o kıza ordaki tüm çoçuklara sarılmak istiyorum...güya anneler gününde anneme özel bir yazı yazacaktım...ama bu gece o çocukları izleyince içim elvermedi...yapamadım
sanki onlara karşı ayıp olacak gibi geldi...haksızlık olacak gibi geldi...annemm affet ...yapamadım

3 yorum:

nazo dedi ki...

Böyle yazılar okuyunca, iyi ki izlemiyorum haber falan diyorum. Haberci olduğunu sanan, yarım akıllı insanlar bunu hep yapıyor. Bir de koca koca başlıklarla gazetelere yansıyor bunlar. İnsanların duyarsız, acımasız, kendi çıkarları için başkalarını hiçe sayan tavırlarından bıktım ben artık..

Emre KORLU dedi ki...

elçin ya "şu anda ne hissediyorsun" diye sormaları..:(
böyle bir soru nasıl soruluyor..hangi gerekçe ile anlamıyorum..o insanların ne hissettikleri mezarların üzerine serilirken belli olmuyor mu..amaç reyting olsun..rant sağlansın..
yüreğine çok ama çok iyi bak..ve sağlığına da..

zehra dedi ki...

ayyy ıcım parcalandı ya sınır oldum sımdı:(((