28 Mayıs 2009 Perşembe

DOKTOR...

maillleriniz ve yorumlarınız için çok teşekkür ederim...doktor a sonunda dün gidebildim 1 hafta gecikmeli.dr un kongresi olduğu için şehir dışında oluşu gecikmeli oldu benim gidişim...
3 ay önce oraya nasıl gittiğimi...sıramı beklerken yaptığım bir telefon konuşmasını...ordan çıktığımda hayatımda ilk kez sokaklarda ağlamamı...telefon açıp hani her şey iyi olacaktı hani sonuçlar temiz çıkacaktı diye ağlayarak konuşmamı...gözyaşlarıma engel olamamamı...bunu hak edecek ne yaptım diye bağırmamı...ve dr ların elçin moralini yüksek tut bu işin en büyük olayı moral demelerine rağmen canımın acıması...kalbimin kırılarak aptal yerine konmamı...yalanlarla saygının son zerresini yok etmesini... her şeyi bir anda baştan yaşadım oraya giderken
ama anladım ki hiç bir şey ama hiç bir şey değmez bu kadar üzülmeye...hele hayatını yalanlar ve başkalarının dediklerine göre yönlendiren insanlar için ...hiççç
hiç bir zaman isyan etmem.her şeyi allaha havale ederim her zaman ...ilahi adalate inandım...hepimiz hayattayız ve yaşayarak göreceğim sonunun ne olduğunu ...
içeri endişeli girdim dr un odasına .dedim gene başınızın belası hastanız geldiii:)
daha ilk odasına girdikten itibaren başladı benim deliliklerim :) artık sinirlerim laçka olduğu için her şeyi espriye vurmaya başladık onunla...hatta bana öyle bir espri yaptı ki gülmekten benimle ilgili testi bir süre yapamadı :) hatta tehdit bile ettim bakın bunu bloğda yazarım ona göre diye ...ondan gelen cevap tamam yaz ama biraz esprili yaz bari dedi:) birde pazarlık yaptı benimle.
anneme benden ilk parça alındığı zaman dedimki anne sen torun morun unut benden hayır yok sana :)
normal bir anne ne der böyle durumda ...kızım yeterki sen iyi ol torunda neymiş ...der ...
değil mi?
benim annemin cevabı amaaann boşver daha iyi mal bölünmez
!!?!? nası yani yaaa:) benim annem bir alem
test yapıldı...sırada kan tahlilleri var ...ve gene sancılı sonucu bekleme süreci başladı
çok dua ettim lütfen bu sefer iyi çıksın ...canım yanmasın tekrar ...o acı beni korkutuyor

2 yorum:

Tanya's dedi ki...

Elcinim,

Herşey iyi olsun..hep iyi düşün.

Flame dedi ki...

Herşey güzel olacak öyle hissediyorummm canım. Sende moralini yüksek tut tamam mı?