2 Aralık 2018 Pazar

MEDİCAL PARK GÖZTEPE FİZİK TEDAVİ

   Bir suredir Medical Park Göztepe subesinde fizik tedaviye gidiyorum.Önyargili yaklasmak istemedim ve zaman gecsin bakalim aynen devam ediyor mu sorunlar diye bekledim.Ama bu manzaralari gordukce ve her gittigimde daha da artan hosnutsuzluktan sonra paylasmaya karar verdim.
Sanirsiniz ki dogu veya guneydoguda bir hastahane.Ozel hastahane degil de sanki bir saglik ocagi havasinda yirtik yastiklar ,sandalyenin kirik kol koyma yerleri ,boyasi cikmis egrilmis aletlerin kondugu seyler ,  fizik tedavide kullanilan eski yırtık aletler,tabureler ...calisanlarin sahsi sohbetlerinin barbunyayı ben şöyle pisiririmlere kadar gelip herkesin duymasi ,sanki icerde onca hasta yokmus gibi kahkahalarin yuksek sesle konusmalarin duvarlarda yankilanmasi !!!  Kısıtlı aletler yüzünden bir hastada kullanılan aletin bitmesinin dakikalarca beklenip başka hastaya kullanılmaya başlarken daha gene  kısıtlı makine sorununun başlaması  !
 

Ve daha onca seyi gorunce Medical Park da miyimi her seferinde sorgulatan bir ortam maalesef.Ciddi anlamda baştan sona ele alınması gereken bir yer !
 
Verilen paralara emeklere yazik !!
 

 
 



 
 

Hiç yorum yok: