26 Mart 2012 Pazartesi

TOMBİĞİN YENİ MACERASI

Hani geçen sene  benim tombikten bahsetmiştim

Annem yeni bir olayını anlattı.Gülmekten ve şaşkınlıktan ne diyeceğimi şaşırdım.

Bizimki kabız olmuş ve acıyacak diye korkusundan tuvalete gitmiyormuş.Bir gün anneannesi (teyzem) bir bakmış bizimki pantolununa yapmış aniden.Tabi teyzem şaşırmış ve ona ^^Yağızcım niye  yaptın yavrum.Bak o kadar tuvalete gidelim diyorum gitmek istemedin.Ama oldu mu şimdi ^^ demiş.Tombalaktan gelen cevap aynen şu :
***Anneanne ben yapmadım popom yaptı.Şöyledim şöyyledimm yapma dedim ama dinlemedi popom beni.Popom yaptı anneanneee

Lütfen ısrar etmeyiniz poposu yaptı bizimkinin asla kusuru yok :) 

          *******************************************

Annesi kendi yatağının nevresimlerini değiştiriyormuş.Kendi yastığının kılıfını geçirmiş.Bizimki hemen atlamış :

***Anne ,babamın yastığının tişörtünü niye takmadın :)

Bu nasıl bir mantık çözemedik :)

*************************************************

Geçen hafta abisi geniz eti ameliyatı oldu.Ona ne olacağını anlatırken annesi olayı biraz daha sevimli hale getirmek için ameliyattan sonra bir tane dondurma yiyeceğini söylüyor.Babası da kontrol amaçlı doktora götürüyor ve abisi dönüşte annesine ^^ Anne doktor dedi bir tane değil bir kaç tane dondurma yiyebilirmişim bennn ^^ demiş .O yaşta neyin pazarlığı :)  Tabi konu yiyecek maddesi olunca bizim küçük kardeş tombalak ortaya atılmış ve bende ameliyat olucam bende dondurma yiycemmm  diye trip atmış annesine .Alem çocuk dondurma için ameliyat olmaya razı.

*****************************************************

Anne ve kuzu tombalak geometrik şekillere bakıyorlarmış .Anne hepsini söylemiş sonra buna sormuş bu nedir diye .Bizimkinden gelen cevap  ^^ Üçdörtgen ! ^^  Hala ailecek düşünmekteyiz bu nasıl bir cevaptır ve tek tesellimiz allahtan matematik öğretmeni değil çünkü o öğrencilerin halini düşünmek bile istemiyorum :)

Hiç yorum yok: