30 Mayıs 2011 Pazartesi

ALPAY'DAN HABER VAR ! BİR KEZ DAHA VAR MISINIZ MUCİZEYE ?

Uzun zamandır kafama takılıydı .  Alpay'dan ses yok çünkü.Kendi sağlık sorunlarım ve diğer bazı nedenlerden dolayı arayamadım.3 ay önce ablası Leyla'nın cep numarasından aradım kapalıydı.Evden aradım ev telefonu sanırım kapanmış.İyice rahatsız oldum ne oldu diye.Sonra bende kayıtlı olan eski bir numarası vardı ablasının onu aradım o da kapalı.Sürekli belki açarlar diye hem cep hemde evden aradım.Ama yok açılmadı.En son çare Ankara da olan çok sevdiğim bir dostumdan  rica ettim benim için müsait bir zamanda gidip bakar mısın iyi mi diye .Çünkü son kez   kemoterapi ve radyoterapi almış sonuçlarını bekliyordu .Evinin adresinin yazılı olduğu kağıdı sakladım ki lazım olduğunda bulabiliyim diye.Ama bu ara üstün bir yetenek ile öyle saklıyorum ki bazı şeyleri kendim bile bulamıyorum bu nerde diye aranıp duruyorum.Adresi bulamadım.Ev cevap vermiyor .İyice sinir oldum.Benim görsel hafızam iyidir .Yazıları unutabilirim ama görselleri asla.

Arkadaşıma tarif ettim ama haklı olarak o da tam anlayamadı büyük bir alan evinin olduğu yer Alpay'ın.En son çare Gamze hemşireyi aradım ve rica ettim haber var mı yada ona ulaşacağım bir numara var mı diye .Ev telefonu var onlarda ama cevap vermeyen numara.Ama sevindirici bir haber verdi Alpay'ın hemşiresini aramış ve  2 hafta önce kontrollerine gitmiş ve herşey yolundaymış.Çok sevindim.Kafamın hep bir yerinde hep onu düşünüyordum nasıl diye .

Şimdi sizlerden bir ricam var .Hani hep beraber bir mucize yaratmıştık ya  yardımlarınızla  hem İzmir'de ( Bu İzmir konusu hayatım boyunca içimde bir dert olarak kalacak en büyük yardım engellendiği için  ! ) hem Ankara'da onkoloji servisinde yatan kuzucuklar için ...işte şimdi Ankara da yatan hasta kuzucukların bazı ihtiyaçları var.Kendim her iki ildeki hastaneleri gördüğüm için siyah ve beyaz kadar  aradaki farkı , Ankara' da  çocukların daha iyi tedavisi için orda tüm çalışanların  nasıl bir mucize yarattıklarını gördüğüm için elimden ne gelirse orası için yapmaya çalıştım ve sizlerle hem çalıştık hemde gönderdiğiniz yardımlarla bir çok çocuğun yüzünü güldürdünüz ...

Ve benim melek İbrahimim ...yüzü birazcık güldü

Orda bir bölüm var.Kemik iliği nakil bölümü ...

Orda yatan hastalar için çamaşır makinası lazımmış.Oraya Türkiye nin her yerinden gelen yüzlerce hasta olduğu ve çoğunun kalacak yeri olmadığı için kıyafetlerini yıkamaları için gerekli bu.Daha önce Ankara için yazdığım yazıdan sonra yardımsever bir baba sayesinde hematoloji servisine çamaşır ve kurutma makinası verildi.Ama kemik iliği bölümünde  çocukların sağlıkları açısından sakıncalı olduğu için çamaşırlar açıkta  kurutulmuyormuş.O nedenle bazı markaların 7-8 kğ kapasiteli hem yıkayan hem kurutan makinaları var.Bu çamaşır makinası ve tozu suya toplayan elektrikli süpürgeye ihtiyaçları varmış...

Ve kuzucuklar için pijama lazım... 

Bu yavruların yüzlerinde  tebessüm için bir kez daha var mısınız bu yavrular adına  mucize yaratmaya ?




6 yorum:

Tuten dedi ki...

Elçincim böyle şeylere vesile olduğun için Allah senden razı olsun. Geçen sene 1 günümü yardım amaçlı çocuk onkolojisinde geçirmiştim o gün bugündür pek kendimde değilimdir gerçekten. Allah tüm kuzucukları korusun

gezicini dedi ki...

sevgili elçin,
bana hangi hastaneye nasıl bir makine lazım konusunda ayrıntılı bir mail atarsan, yardımcı olmaya çalışacağım.
gerekli yerlere başvuru yapacağım.
sevgiler
gorki
gorkemsh@gmail.com

ELÇİN'İN YERİ dedi ki...

Sevgili Tütenç bunu yaşamayan oraları görmeyen pek anlamıyor malesef ...

Çok öpüyorum

ELÇİN'İN YERİ dedi ki...

Sevgili Gorki sana ne kadar teşekkür etsem azdır :)

Hemen mail atıyorum

Sevgiler

banu(çifte kavrulmuş hayat) dedi ki...

canım bizim gurba yollayacağım yazını,belki yardım etmek isteyen çıkar?...Allah bu yardımlarının karşılığını versin sana...muck.

ELÇİN'İN YERİ dedi ki...

Banum canımsın çok teşekkür ederim yardımın için ...

Hep beraber yapıyoruz bu yardımları ...

Çok öptüm seni