3 Ocak 2011 Pazartesi

İTİRAF

İTİRAF.COM DAN ALINTIDIR

***Kızımı her gün parka götüren annem artık parka gitmek istemediğini söylüyor. Ters bir şeyler olduğu suratından belli. Kaygıyla soruyorum neler olduğunu. Anlatıyor yanakları kızararak. Meğer kaydırağın yanında oynayan kızlarla annem kavga etmiş. Sürekli onun yapraklarla süsleyerek yaptığı kum evi yıkıyorlarmış. Kızlardan en küçüğü olan Zeliha (4 yaşında kendisi) artık zıvanadan çıkınca annem saçını çekivermiş sussun diye. Şimdi annesi gelir de kendisine çıkışır diye korkuyormuş... Eh be anne, ne diyeyim sana. Tamam söylerim kızıma, bir daha götürmez seni parka...

***Çocuklarıma İslamın şartını öğretiyorum. Önce ben birkaç kere tekrarladıktan sonra "Şimdi kim sayacak?" diye soruyorum,, ilk parmak kaldıran öğrencim başlıyor saymaya; "1-Kelimeyi şikayet etmek, 2-Namaz kılmak, 3-Oruç tutmak, 4-Şeker vermek, 5-Parka gitmek..."

***Bilgisayarla çok haşır neşir olduğum anlardan birinde su içmek için odamdan çıktığımda, bütün evin ışıklarını söndürmüş bir şekilde annemle babamı televizyon izlerken görüyorum ve "Aa elektrikler ne zaman gitti?" diye soruyorum. Karanlıklardan annemin bıkkın sesi yükseliyor: "Seni hala aldırma şansım var mı acaba?"



7 yorum:

Adsız dedi ki...

Selaam!!
Ay ilki ve sonuncusuna bayıldım yaa =)
Paylaşım için teşekkür ederim..
Gülerek yorgunluğumu attım kısa bir süreliğinee =)

http://kuvettekisaskinbalik.blogspot.com/

NzlGl dedi ki...

Çok iyi geldi Elçinciğim
sen çok yaşa emi:)))))

ELÇİN'İN YERİ dedi ki...

Sevgili Lulu rica ederim ne mutlu bana eğer birazcıl tebessüm ettiysen :)

Sevgiler

ELÇİN'İN YERİ dedi ki...

Nazlıcım seni tekrar görmek harika :)

çok öptüm

dostkokusu dedi ki...

çok hoş:)) sitenize nasıl geldim bilmiyorum ordan oraya atlarken baktım burdaym
bebek kurabiyeleri çok hoş
ellerinize sağlık
sevgiyle kalın...
firuze

ELÇİN'İN YERİ dedi ki...

Sevgili Firuze Hanım öncelikle hoşgeldiniz :)

Güzel sözleriniz için çok teşekkür ederim ...tekrar beklerim :)

Sevgiler

İçimden Geldiği Gibi dedi ki...

Ne ilginç insanlar var Elçincim.