11 Kasım 2010 Perşembe

NONİM BULUŞMASI :)

Yaklaşık 1 senedir sevgili Nonimle ilk yorumlarla sonra maillerle devam eden arkadaşlığımız vardı.Bir çok konuda ortak noktamız var mesela boğa burcu olmamız :) yaşanmışlıklar anlamında huyumuz suyumuz anlamında epey var :) aslında varmış bunu iyice yeni anladık ikimizde çünkü en sonunda yaklaşık 3 hafta önce buluştuk.Nonim evlenip Moskova ya gitmeden önce aslında istedik buluşmak ama o dönem müthiş bir koşturmaca içindeydi.Sesimi çıkarmadım :) Amaaa İstanbul a geleceğini mailde yazınca tehdit ettim bu sefer :)  Ve sonunda sağ olsun zaman ayırdı gene kısa zamanda çok şeyler sığdıracağı 1 haftalık İstanbul seyahatinde kahve keyfi yaptık...Düşündüm yeni evli gelinimize ne alsam diye.Düşündüm düşündüm vee sonunda buldumm...Nonimi bilen bilir kedi delisidir , bronz - bakır tonlarına bayılır , türk kahvesine asla hayır demez.Ne alsam diye düşünürken birr baktım bu saydığım tüm özellikleri kendinde toplayan bir hediye buldum.2 kişilik   eşi ile( pardon nonim bey kelimesini seviyor :) ) birlikte türk kahvesi keyfi yapabileceği , kedi desenli ,bakır bronz renginde kahve takımı.Görünce budur dedim :) Aldığım yerde yapılan paketi beğenmeyip eve gelip bir güzel baştan paketledim nonimin zarif olduğunu  ve bu tarz şeylere benim gibi çok önem verdiğini bildiğim için :)
Bir sürü hediyeler hazırlamış benim zarif ince düşünceli arkadaşım.Her biri çok ince detaylı büyük özenle paketlenmiş.Her bir kutuyu açtığımda yaşadığım çoşku anlatılmazdı :) Büyük bir mutluluk yaşadım.Anahtarlık , mağnet , çikolatalar , kendi elleri ile yaptığı çok şık bir tac... ve tüm hediyeleri çok zarif bir kartla bana verdi.Utanmasam çığlık atacaktım kahve içtiğimiz yerde :) 
Benim çocuklar konusunda hassasiyetimi en iyi bilenlerden olduğu için kendi elleri ile yaptığı görünce gözlerimin dolmasına neden olan  bebişş :)
Buluştuğumuz mekan benim vazgeçilmezlerimden ve noniye yakın olsun diye Bağdat Caddesi'ndeki Cafe Crown.Gelmesini beklerken gözüme takılanlar çok hoşuma gitti ( Artık eskisi gibi malesef büyük keyif vermemeye başladı burası.Nedenini başka bir yazıda yazarım.)
Köpüğü kalp şeklinde sütlü kahveyi çok seviyorum :)

Günün sonunda yüzümde bir gülümseme, elimde nonimin harika hediyeleri  ve deniz kokusunu içime çekerek bu manzara eşliğinde eve dönüş...Bir kez daha çok teşekkür ederim Nonim herşey için

10 yorum:

KEYFESEYRAN dedi ki...

Çok güzel bir buluşma olmuş harika hediyeler getirmiş sana güle güle kullan

Noni dedi ki...

Esas ben teşekkür ederim canım Elçinim, buluşmamız harikaydı, sohbetimiz tadına doyulmazdı!
Ve ben artık her kahve keyfimde içimden sana kocaman sevgilerimi gönderiyorum hissediyorsun di mi ;)
Sana önceden de söylemiştim ya şu son 2 fotoğrafın muhteşem valla kıskandım ben bu kareleri nasıl yakalayamadım diye kihh kihh :)
Kocaman öpüyorum canım Elçinim!!!!

ELÇİN'İN YERİ dedi ki...

Sevgili Keyfeseyran çok teşekkür ederim :)

Hepsi çok güzel hediyeler

Sevgiler

ELÇİN'İN YERİ dedi ki...

Nonim bende her kahve içtiğimde sen aklıma geliyorsun kuzucum benim :)

Canım o 2 kare senden ayrıldıktan sonra elimde hediyelerim yüzümde bir şapşi gülümseme ile bostancı sahilde yürürken çektim :) sana feda olsun al senin olsun :)

Çok öptüm

Flame dedi ki...

Nefis bir buluşma olmuşşşşşş. Num num nummmm :)

ELÇİN'İN YERİ dedi ki...

Alevcim bencede nefis oldu :)

NEFİSE dedi ki...

Elçin...güzel bir buluşma olmuş...hediyelerini de güle güle kullan...öpüyorum seni...

ELÇİN'İN YERİ dedi ki...

Nefise ablacım çok teşekkür ederim :)

Çok öpüyorum seni

birdamlacıkyağmur dedi ki...

Ne kadar şanlısınız
Bu arkadaşlığınıza sahip çıkın hep
Bu arada Cafe Crown daki yüzey taaarımını beğenmişimdir hep. Sanırım merdivenin oradaki yüzey.

ELÇİN'İN YERİ dedi ki...

Bir damlacık yağmurum benim :) inşallah uzun zzaman devam eder arkadaşlığımız nonimle ...

çoğalarak ..bebişlerimizle inşallahhh :)

evet merdivenlerin orası canım

sevgiler