14 Ocak 2010 Perşembe

ALPAY'DAN HABER VAR

Dün gece haberlerde milli futbolcu Emre Belezoğlu!nun 11 yaşındaki yeğeninin lösemiden vefat ettiğini izledim.Zaten bir kaç gündür yeni susmuştu ağlamalarım İbrahimden dolayı.Akşam izleyince o yavruyu çok üzüldüm gene başladı tabi gözyaşları...
Gece saat 10.30 da telefonum çaldı.Baktım Alpay yazıyor.Yüreğim ağzıma geldi.o telefonu açana kadarki bir kaç saniyede yüzlerce şey düşündüm.İçimden allahım lütfen kötü haber olmasın zaten akşam haberlerde kötü bir olay izledim .birde ibrahimi yaşadım.Allahım lütfen ..diye diye telefonu korka korka açtım
---Elçin ablaaaa ( Alpay'ın mutlu sesini duyunca tüm vücudum rahatladı :) )
Sonuçları temiz çıkmış.Beyindeki kitle küçülmüş tamamen yok olmamış.Sadece beynin içinde yara şeklindeymiş.Bana haber vermek istemişler.Kemoterapiyi kesmişler.Mart ayında bir daha mr çekilecek ona göre karar erilecekmiş tedavisine.Çok sevinçliydi.Ve alpay havalara zıplamış artık bana zehir vermeyecekler demiş ( kemoterapiye zehir diyormuş Alpay)...Annesi Elçin hanım duyduğundan beri çok şımardı yapmadığı şeyleri yapıyor dedi.Dedim ki bırakın bir süre yapsın bu onun hakkı çünkü büyüklerin bile dayanamayacağı acıları çekti yavru.Çok zor.Bu onun hakkı
Ablası Leyla,annesi ,diğer erkek kardeşi telefonda konuşmak istediler benimle.Özellikle erkek kardeşi bir alem.Alpay ın elinden aldı ver bana bende Elçin ablayla konuşacağım diye :)
Alpay Ankara da yaşıyor ve annesi çaresiz kalmış.Kış olduğu için eşi evde,oğlu askerden gelmiş işsiz,abla Leyla Alpay dan dolayı işten çıkmıştı ona bakmak için ama artık biraz düzeldiği için işe girmek istiyor ama bulamamış.Evde 6 kişiler ve iş yok :(
Telefonu kapatırken birden bire Alpay bana :
--Elçin Abla ben saat kaçta yatıyorum akşamları biliyor musun ?
--Kaçta yatıyorsun ablacım ?
-Geçde yatıyorum .Hadi öptüm seni :)

4 yorum:

Flame dedi ki...

Sevinç gözyaşları..

ABİDE dedi ki...

Merhaba Elçin Hnm. Alpayın iyi olmasına inanın çok sevindim. Okurken göz yaşlarımı tutamadım.Bu hastalığı allah kimseye vermesin.Benim annem de kanser hastası ve kemoterapi alırken hep küçük çoçukları düşünüyordum koskaca insanlar bile çok kötü oluyor allah çoçukların yardımcısı olsun diye dua ediyordum.İşallah en kısa zamanda babası,abisi ve ablasıda iş bulur.

Ceyda Türkgeldi dedi ki...

şükürler olsun Allah'a.çok güzel bir haber bu.sağlığı hep daim olsun.Tüm hastalara şifalar versin ve mutlu haberlerini alalım inşalah

turkuaz kıyılar dedi ki...

çok sevindim Elçincim....Umarım onlar için herşey çok güzel olur...