27 Ekim 2009 Salı

BOŞ DÜNYA...

Babam vefat ettiğinde liseye yeni başlıyordum. Tam onsekiz ay hasta yattı. Ölmeden bir gün önce başucuna oturdum. Ellerini tutarak sordum, "Baba hayatında geriye dönüp baktığın zaman en çok neyi hatırlıyorsun?" Yerinden zorlukla başını çevirip gülümseyerek şöyle dedi: "Sadece çocuklarımın ve annenizin gülen yüzü..."
O laflar mıh gibi çakıldı aklıma. "Neden bana sadece yaşıyor ve çalışıp hırs yapmıyorsun?" diye soranlara acı acı gülerken aklıma sadece o laf geliyor.
Dünyada mutlu olmaktan başka neyin önemi olabilir ki?

***itiraf.com dan

9 yorum:

HUYSUZBALIK dedi ki...

Çoook dğru Elçincim. Ben de aynı fikirdeyim. Ölürken keşke daha fazla çalışsaydım demeyeceğiz. KEşke yakınlarımızla daha fazla zaman geçirseydik diyeceğiz. Sevgiler canım arkadaşım...

YENİ BİR HİKAYE BAŞLANGICI dedi ki...

yalan dünya sevginin mutluluğun huzurun yerini hiçbirşey dolduramazki.Para hırs mal hepsi mevcut pek çok insanda ama toplum ne kadar mutsuz belli herkesin her türlü makinası var ama işte o makinalar bize mutluluk mu veriyor ki .sevgi gülertüz =hayat

Sermin dedi ki...

onlar kıskandıklarından diyordur. nasıl isterler senin yerinde olmayı kimbilir.

DAISY DESIGN dedi ki...

cokkk etkileyici gercekten onlar bzizim herseyimiz

ELÇİN'İN YERİ dedi ki...

esincim ah o keşkeler ....

ELÇİN'İN YERİ dedi ki...

sevgili mügenin anası

önemli olan sağlık ve huzur ...gerisi boş
sevgiler

ELÇİN'İN YERİ dedi ki...

serminim kıyamam sana ya :)

bunu ben yazmadım itiraf.com dan

kuzucuğun uyku olayı seni ciddi sarsmış canım benim :)

ELÇİN'İN YERİ dedi ki...

sevgili daısy çok haklısın

sevgiler

zuzuların annesi dedi ki...

Çok doğru..
Üstüne ne eklenebilir ki?