21 Nisan 2009 Salı

İTİRAF :) VE SEVGİLİ BANU

Sabah itiraf.com da okudum bu itirafı ve aklıma sevgili Banu nun dün yazdığı yazı aklıma geldi nedense :)
*****Polis bey ille o aleti ağzıma sokacak oysa ben alkolün tadını bilmem. O inat ben inat. "Yahu ayığım" diyorum yok! "Hayat hikayemi sorun anlatayım, havuz problemi sorun çözeyim, telefonumu vereyim siz isimleri söyleyin ben numaralarını ezbere sayayım..." diyorum, "Alkole dilim değmemiştir!" diyorum yok! İlle beni otobanda gelip geçene rezil edecek ve inanmıyor ya ona da bozuğum. "Peki, gidin..." diyeceği anı kollarken ben "Hanımefendiciğim, boşuna sabrımı zorlamaya uğraşmayın zira 7 yıldır evliyim, yani inanılmaz idmanlıyım." diyor, susuyorum, üflüyorum, üflüyorum ve üflüyorum...

3 yorum:

zuzuların annesi dedi ki...

Ha ha ha:))Günaydın canım...
Başlıkta adımı görünce heyecan yaptım:P Teşekkürler:))
Bu arada,hikayede çok hoşmuş:)))
öptüm seni...

ELÇİN'İN YERİ dedi ki...

günaydın canım :)

bende seni öpüyorum sevgiler

zehra dedi ki...

cok guldum vallahı :)