11 Haziran 2012 Pazartesi

DERİN RESİM

Bir önceki yazımda bahsettiğim resim bu.Tabi bizimkiler cep telefonu ile çektikleri için net değil.Ve daha tam bitmemiş

Merak ettiğim için telefonda resmi çekip yollar mısınız dedim hemen yolladılar.

Ve telefonda babamla yaptıgım bir konuşma ile kadın ve erkek arasındaki sanata bakış açısını daha net görmüş oldum :)

Hani önceki yazıda bir derinlik konusu vardı .İşte telefonda bu konu açıldı babamla ...

***Baba annemi eleştiriyorsun yok orasına iyi derinlik veremedin yok şurası olmamış diye .Ama senin hiç resim yaptığını görmedim ben.

***Ama ben bilmiyorum ki yapmasını .

***E o zaman niye eleştiriyorsun .Aslında sende başlasana resim yapmaya .Ne güzel fırsat orda işte size.Al eline bir fırça başla.Her şeyin bir ilki vardır .Hem o kadar dediğin derinliği nasıl vereceksin görmüş oluruz

***Aaaa ben hiç uğraşamam o kadar bir tabloyla .Baktım kafam kızdı mı bir yumruk atarım resime.Elimin izinden zaten orda bir derinlik oluşur ona bakarsınız

***Nası yani !!!???!!!

Artık bu cevaptan sonra konuyu uzatmanın sanatın öneminden bahsetmenin bir anlamı olmayacağı kararını verip babama sanata farklı bakış açısından dolayı teşekkür edip telefonu kapattım :)

Bizimkilerin derin mevzularının bitmeyeceği bu konuşmayla ortaya çıkmış oldu

Hiç yorum yok: